hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stark Attila

hirdetés

Stark Attila (34), képzőművész, grafikus, illusztrátor, street art művész
Facebook.com/KuloCity

Stark Attila - Fotó: Péter Judit

Stark legismertebb munkája a Kulo City, melynek emb-lematikus figurái többek között az általa festett majmocskák. A Kulo City Stark diplomamunkája volt az Iparművészeti Egyetemen (ma Moholy-Nagy Művészeti Egyetem), végül könyvként is kiadták. Akkoriban fő témái Budapest, a nagyvárosi lét, a szubkultúrák voltak, azóta pedig foglalkozott zenei témájú alkotásokkal is. Stark összetéveszthetetlen képi világa mára szerves része lett a hazai alternatív és underground buliknak, fesztiváloknak is.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Tizenhárom éves korom óta készülök rá.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Főképp képregényrajzolók: Woodring (Frank), Shelton (Freak Brothers), Crumb, Chris Ware, Hopital Brut, Johnny Ryan, Mike Diana. Illusztrátorok: Mariscal, Sajdik, Richard Scarry.

Mit jelent a kreativitás?
Jó értelemben valami szabad, játékos és deviáns dolognak kell lennie, gondolom, de ezt megfogalmazni elég ingoványos.

Kedvenc munka:
1000% Goes To The Bear (Füredi Tamással, Orosz Richárddal, Szabó Balázs Lobottal, Vörös Krisztiánnal), Neurotitan Galerie, Berlin.

1000% Goes To The Bear - Fotó: Orosz Richárd

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés