hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stark Attila

hirdetés

Stark Attila (34), képzőművész, grafikus, illusztrátor, street art művész
Facebook.com/KuloCity

Stark Attila - Fotó: Péter Judit

Stark legismertebb munkája a Kulo City, melynek emb-lematikus figurái többek között az általa festett majmocskák. A Kulo City Stark diplomamunkája volt az Iparművészeti Egyetemen (ma Moholy-Nagy Művészeti Egyetem), végül könyvként is kiadták. Akkoriban fő témái Budapest, a nagyvárosi lét, a szubkultúrák voltak, azóta pedig foglalkozott zenei témájú alkotásokkal is. Stark összetéveszthetetlen képi világa mára szerves része lett a hazai alternatív és underground buliknak, fesztiváloknak is.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Tizenhárom éves korom óta készülök rá.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Főképp képregényrajzolók: Woodring (Frank), Shelton (Freak Brothers), Crumb, Chris Ware, Hopital Brut, Johnny Ryan, Mike Diana. Illusztrátorok: Mariscal, Sajdik, Richard Scarry.

Mit jelent a kreativitás?
Jó értelemben valami szabad, játékos és deviáns dolognak kell lennie, gondolom, de ezt megfogalmazni elég ingoványos.

Kedvenc munka:
1000% Goes To The Bear (Füredi Tamással, Orosz Richárddal, Szabó Balázs Lobottal, Vörös Krisztiánnal), Neurotitan Galerie, Berlin.

1000% Goes To The Bear - Fotó: Orosz Richárd

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés