hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stark Attila

hirdetés

Stark Attila (34), képzőművész, grafikus, illusztrátor, street art művész
Facebook.com/KuloCity

Stark Attila - Fotó: Péter Judit

Stark legismertebb munkája a Kulo City, melynek emb-lematikus figurái többek között az általa festett majmocskák. A Kulo City Stark diplomamunkája volt az Iparművészeti Egyetemen (ma Moholy-Nagy Művészeti Egyetem), végül könyvként is kiadták. Akkoriban fő témái Budapest, a nagyvárosi lét, a szubkultúrák voltak, azóta pedig foglalkozott zenei témájú alkotásokkal is. Stark összetéveszthetetlen képi világa mára szerves része lett a hazai alternatív és underground buliknak, fesztiváloknak is.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Tizenhárom éves korom óta készülök rá.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Főképp képregényrajzolók: Woodring (Frank), Shelton (Freak Brothers), Crumb, Chris Ware, Hopital Brut, Johnny Ryan, Mike Diana. Illusztrátorok: Mariscal, Sajdik, Richard Scarry.

Mit jelent a kreativitás?
Jó értelemben valami szabad, játékos és deviáns dolognak kell lennie, gondolom, de ezt megfogalmazni elég ingoványos.

Kedvenc munka:
1000% Goes To The Bear (Füredi Tamással, Orosz Richárddal, Szabó Balázs Lobottal, Vörös Krisztiánnal), Neurotitan Galerie, Berlin.

1000% Goes To The Bear - Fotó: Orosz Richárd

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés