hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stark Attila

hirdetés

Stark Attila (34), képzőművész, grafikus, illusztrátor, street art művész
Facebook.com/KuloCity

Stark Attila - Fotó: Péter Judit

Stark legismertebb munkája a Kulo City, melynek emb-lematikus figurái többek között az általa festett majmocskák. A Kulo City Stark diplomamunkája volt az Iparművészeti Egyetemen (ma Moholy-Nagy Művészeti Egyetem), végül könyvként is kiadták. Akkoriban fő témái Budapest, a nagyvárosi lét, a szubkultúrák voltak, azóta pedig foglalkozott zenei témájú alkotásokkal is. Stark összetéveszthetetlen képi világa mára szerves része lett a hazai alternatív és underground buliknak, fesztiváloknak is.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Tizenhárom éves korom óta készülök rá.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Főképp képregényrajzolók: Woodring (Frank), Shelton (Freak Brothers), Crumb, Chris Ware, Hopital Brut, Johnny Ryan, Mike Diana. Illusztrátorok: Mariscal, Sajdik, Richard Scarry.

Mit jelent a kreativitás?
Jó értelemben valami szabad, játékos és deviáns dolognak kell lennie, gondolom, de ezt megfogalmazni elég ingoványos.

Kedvenc munka:
1000% Goes To The Bear (Füredi Tamással, Orosz Richárddal, Szabó Balázs Lobottal, Vörös Krisztiánnal), Neurotitan Galerie, Berlin.

1000% Goes To The Bear - Fotó: Orosz Richárd

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés