hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sik Eduárd

hirdetés

Sik Eduárd (34), a DDB kreatív technológusa
About.me/eduardsik

Sik Eduárd - Fotó: Juhász Boginone

A tavalyi Golden Drumon Grand Prix-t kapott Rajongói Szív kampánynál figyeltünk fel Sik Eduárdra, a DDB kreatív technológusára. Legutóbbi, szintén a Magyar Telekomnak készített munkája révén is egyértelmű volt számunkra, hogy listánkon van a helye: az Égigaléria.hu oldalra beküldött látogatói fényképeket drónról lelógó többméteres LED-sor segítségével nyomtatták az égre. Eduárd két éve dolgozik a DDB-nél, de az ügynökségi munka mellett alapítóként még két cégnél van érdekeltsége: 2010 márciusa óta a Fab Lab Budapestnél (társalapítóként) és nyolc éve a Kartoon kommunikációs ügynökségnél.

Mikor döntötte el, hogy vizuális kultúrával akar foglalkozni?
Már gyermekkorom óta él bennem a vágy, hogy egy általam kitalált ötletet a maga átfogó teljességében hozzak létre. Ez az igény azóta sem csillapodott, így először kreatív, majd technológiai oldalról közelítettem meg a kérdést. Most olyan pozícióban vagyok, ahol összeértek a területek: kreatív mérnökként minden ötletnél a megvalósítás egységére koncentrálok. Azt gondolom, hogy egy kiforrott technológiai ötlet önmagában nem elegendő, csak akkor teljes és elegáns, ha a vizuális kidolgozottság is igényes és érthető.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Elon Musk. Vizionárius gondolkodásmódjával olyan projekteket valósít meg, amelyekbe már sokan mások – hatalmas konglomerátumok és állami óriásvállalatok is – belebuktak.

Mit jelent a kreativitás?
A lehető legtöbb módját felfedezni annak, ahogy bitekből atomokat állítok elő. Annak, ahogy a képzeletből a virtuális téren keresztül átlépnünk a valóságba, és alkotunk.

Kedvenc munka:
Magyar Telekom - Égi Galéria

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A magyar tulajdonosok kivásárolták a dél-afrikai Steinhoff csoportot a cégből.

A zeneipar az újabb technológiától várja a megváltást.

Bevételnövekedést várnak tőle.

A fesztiválrajongók szíve megszakad.

Magyar hallgató a Young Ones fináléjában.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés