hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sik Eduárd

hirdetés

Sik Eduárd (34), a DDB kreatív technológusa
About.me/eduardsik

Sik Eduárd - Fotó: Juhász Boginone

A tavalyi Golden Drumon Grand Prix-t kapott Rajongói Szív kampánynál figyeltünk fel Sik Eduárdra, a DDB kreatív technológusára. Legutóbbi, szintén a Magyar Telekomnak készített munkája révén is egyértelmű volt számunkra, hogy listánkon van a helye: az Égigaléria.hu oldalra beküldött látogatói fényképeket drónról lelógó többméteres LED-sor segítségével nyomtatták az égre. Eduárd két éve dolgozik a DDB-nél, de az ügynökségi munka mellett alapítóként még két cégnél van érdekeltsége: 2010 márciusa óta a Fab Lab Budapestnél (társalapítóként) és nyolc éve a Kartoon kommunikációs ügynökségnél.

Mikor döntötte el, hogy vizuális kultúrával akar foglalkozni?
Már gyermekkorom óta él bennem a vágy, hogy egy általam kitalált ötletet a maga átfogó teljességében hozzak létre. Ez az igény azóta sem csillapodott, így először kreatív, majd technológiai oldalról közelítettem meg a kérdést. Most olyan pozícióban vagyok, ahol összeértek a területek: kreatív mérnökként minden ötletnél a megvalósítás egységére koncentrálok. Azt gondolom, hogy egy kiforrott technológiai ötlet önmagában nem elegendő, csak akkor teljes és elegáns, ha a vizuális kidolgozottság is igényes és érthető.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Elon Musk. Vizionárius gondolkodásmódjával olyan projekteket valósít meg, amelyekbe már sokan mások – hatalmas konglomerátumok és állami óriásvállalatok is – belebuktak.

Mit jelent a kreativitás?
A lehető legtöbb módját felfedezni annak, ahogy bitekből atomokat állítok elő. Annak, ahogy a képzeletből a virtuális téren keresztül átlépnünk a valóságba, és alkotunk.

Kedvenc munka:
Magyar Telekom - Égi Galéria

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés