hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sik Eduárd

hirdetés

Sik Eduárd (34), a DDB kreatív technológusa
About.me/eduardsik

Sik Eduárd - Fotó: Juhász Boginone

A tavalyi Golden Drumon Grand Prix-t kapott Rajongói Szív kampánynál figyeltünk fel Sik Eduárdra, a DDB kreatív technológusára. Legutóbbi, szintén a Magyar Telekomnak készített munkája révén is egyértelmű volt számunkra, hogy listánkon van a helye: az Égigaléria.hu oldalra beküldött látogatói fényképeket drónról lelógó többméteres LED-sor segítségével nyomtatták az égre. Eduárd két éve dolgozik a DDB-nél, de az ügynökségi munka mellett alapítóként még két cégnél van érdekeltsége: 2010 márciusa óta a Fab Lab Budapestnél (társalapítóként) és nyolc éve a Kartoon kommunikációs ügynökségnél.

Mikor döntötte el, hogy vizuális kultúrával akar foglalkozni?
Már gyermekkorom óta él bennem a vágy, hogy egy általam kitalált ötletet a maga átfogó teljességében hozzak létre. Ez az igény azóta sem csillapodott, így először kreatív, majd technológiai oldalról közelítettem meg a kérdést. Most olyan pozícióban vagyok, ahol összeértek a területek: kreatív mérnökként minden ötletnél a megvalósítás egységére koncentrálok. Azt gondolom, hogy egy kiforrott technológiai ötlet önmagában nem elegendő, csak akkor teljes és elegáns, ha a vizuális kidolgozottság is igényes és érthető.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Elon Musk. Vizionárius gondolkodásmódjával olyan projekteket valósít meg, amelyekbe már sokan mások – hatalmas konglomerátumok és állami óriásvállalatok is – belebuktak.

Mit jelent a kreativitás?
A lehető legtöbb módját felfedezni annak, ahogy bitekből atomokat állítok elő. Annak, ahogy a képzeletből a virtuális téren keresztül átlépnünk a valóságba, és alkotunk.

Kedvenc munka:
Magyar Telekom - Égi Galéria

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés