hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sándor Szandra

hirdetés

Sándor Szandra - Nanushka (31), a Nanushka divattervezője
Nanushka.hu

Sándor Szandra - Fotó: Hencz Péter

Következetesen, kompromisszumok nélkül világszínvonalat képvisel – így ajánlották figyelmünkbe Sándor Szandrát, akinek divattervező cége, a Nanushka tavaly bekerült a PortfoLion befektetési portfoliojába, cége pedig egy év alatt 400 százalékkal növelte a külföldi kiskereskedőinek számát. A márkanév Sándor Szandra gyerekkori beceneve, és 2004-ben azután alapította azonos nevű cégét, hogy visszatért Angliából, ahol a London College of Fashionben tanult divattervezést. Azt mondják, hogy elképesztően elszánt, óriási teherbírása és fegyelme van, amikor a tervezésről van szó.

Mikor döntötte el, hogy divattervezéssel akar foglalkozni?
17 éves koromban.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Konkrét példaképem nincs, de nagyra tartom Isabel Marant, Phillip Lim és Alexander Wang munkáit is.

Mit jelent a kreativitás?
Az emberben lévő alkímiai műhelyt, ahol különböző inspirációk a saját szűrőnkön keresztül átalakulnak, és ezáltal egy megújult értelmezést és alakot kapnak.

Kedvenc munka:
Bomber kabát az AW13-as kollekcióból

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés