hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pohárnok Iván

hirdetés

Pohárnok Iván (43) maszkmester
Filmefex Studio

Pohárnok Iván - Fotó: Filmefex Studio
Pohárnok Iván - Fotó: Filmefex Studio

Ma világszinten is az egyik legismertebb magyar filmes szakember, legalább is a saját területén biztosan. Maszkmesterként nemcsak olyan magyar filmek látványvilágában alkotott maradandót, mint a Pálfi György által rendezett Taxidermia, hanem olyan nagyköltségvetésű hollywoodi filmekben is, mint a Hellboy (Pokolfajzat) 2. vagy az Alien vs. Predator - a Halál a Ragadozó ellen.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Tízéves koromban láttam először a Csillagok háborúját és azóta tudom, hogy maszkmester akarok lenni.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Dick Smith, többek között Az ördögűző, a Keresztapa és a Taxisofőr maszkmestere.

Mit jelent a kreativitás?
Az én szakmámban akkor kreatív valaki, ha hirtelen, előre nem látható helyzetekben úgy tud reagálni egy kihívásra, hogy az ne menjen a minőség rovására, hanem inkább javítsa azt.

Kedvenc munka:
A Gólem a Going Postal című filmből.

Pohárnok Iván - Fotó: Filmefex Studio
Pohárnok Iván - Fotó: Filmefex Studio

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés