hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pohárnok Iván

hirdetés

Pohárnok Iván (43) maszkmester
Filmefex Studio

Pohárnok Iván - Fotó: Filmefex Studio
Pohárnok Iván - Fotó: Filmefex Studio

Ma világszinten is az egyik legismertebb magyar filmes szakember, legalább is a saját területén biztosan. Maszkmesterként nemcsak olyan magyar filmek látványvilágában alkotott maradandót, mint a Pálfi György által rendezett Taxidermia, hanem olyan nagyköltségvetésű hollywoodi filmekben is, mint a Hellboy (Pokolfajzat) 2. vagy az Alien vs. Predator - a Halál a Ragadozó ellen.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Tízéves koromban láttam először a Csillagok háborúját és azóta tudom, hogy maszkmester akarok lenni.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Dick Smith, többek között Az ördögűző, a Keresztapa és a Taxisofőr maszkmestere.

Mit jelent a kreativitás?
Az én szakmámban akkor kreatív valaki, ha hirtelen, előre nem látható helyzetekben úgy tud reagálni egy kihívásra, hogy az ne menjen a minőség rovására, hanem inkább javítsa azt.

Kedvenc munka:
A Gólem a Going Postal című filmből.

Pohárnok Iván - Fotó: Filmefex Studio
Pohárnok Iván - Fotó: Filmefex Studio

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés