hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pálfi György

hirdetés

Pálfi György (39) film- és reklámfilmrendező, szabadúszó
Palfi.film.hu

Pálfi György - Fotó: Karlovy Vary International Filmfestival
Pálfi György - Fotó: Karlovy Vary International Filmfestival

Őt tartjuk a kétezres években feltűnt rendezőgeneráció legtehetségesebb alakjának. Maga a négy nagyjátékfilmjére a legbüszkébb, és ezzel egyet tudunk érteni: véleményünk szerint ezek közül legalább kettő, a Hukkle és a Taxidermia a magyar film meghatározó darabjai lesznek hosszabb távon is. Az a típusú alkotó, aki – számos pályatársától eltérően – nem szürkült bele egy saját maga által kialakított vizuális nyelvbe, hanem mindegyik filmjével valami mást, újszerűt alkotott. Legutóbbi munkája, a Hölgyeim és uraim egyfajta főhajtás a film és filmművészet előtt, hiszen az egyetlen másodpercnyi saját forgatás nélkül, minden egyes kockáját más filmektől kölcsönözve mesél el egy történetet.

Taxidermia
Taxidermia

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Tizenkét éves koromban.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Steven Spielberg

Mit jelent a kreativitás?
Szabadságot. A helyzetek játékos meg- és feloldását. Összegzést és tisztánlátást. Humort. Professzionalizmust, azaz munkát.

Kedvenc munka:
Négy nagyjátékfilmje.

Taxidermia
Taxidermia

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés