hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meskó Bertalan

hirdetés

Dr. Meskó Bertalan (29), orvosi jövőkutató, genetikus, blogger, egyetemi oktató, író

Meskó Bertalan

Orvosi jövőkutató, a személyre szabott genomika területén szerzett PhD-fokozatot. Emellett nemzetközi díjnyertes blogger, a világ első közösségi médiáról és orvoslásról szóló egyetemi kurzusának oktatója a SOTE-n, és a Wall Streeten is kiállított Webicina.com orvosi online szolgáltatás alapítója. Rengeteg projektbe vágta már a fejszéjét, például ki hallott már orvosi diagnózisok crowdsourcingjáról? Meskó mindenképpen. A jövőkutatás mellett aktívan foglalkozik az orvoslás közösségi médiás vetületeivel is, rengeteg hazai és nemzetközi előadást tart, így az érdeklődők közelebbről is megismerhetik munkásságát.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Hatévesen határoztam el, hogy kutatóorvos szeretnék lenni, méghozzá a genetika lesz a fő területem. Ezt az álmot később beteljesítettem, de úgy éreztem, hogy a társadalmat jobban is tudnám szolgálni, ha a két énemet gyúrnám egybe: azt, aki életét a tudománynak szentelve mindig is kutatóorvos akart lenni, és azt, aki mindig is egy geek, a technológia szerelmese volt. Mivel ilyen szakma nincsen, csináltam, így válok lépésről lépésre orvosi jövőkutatóvá.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Először is Nagy László professzor, a PhD témavezetőm, aki a tudomány világába adott egy tökéletes útmutatót. Másodszor Thomas Goetz, a Wired volt főszerkesztője, aki évekkel ezelőtt azt mondta nekem, hogy a karrieremmel kell képviselnem azt az új nemzedéket, akik már nem ismernek korlátokat és egyszerre több szakmájuk van több területen. Illetve Craig Venter és Ray Kurzweil, akik megértették velem, hogy akármilyen nagyratörő céljaim vannak, nem szabad elfogadni a mai korlátokat.

Mit jelent a kreativitás?
Kreativitásnak én azt hívom, amikor a napi rutinból és gondolkodásból kiszakadva alapvetően bonyolult problémákra keresek/találok/dolgozok ki új megoldást és annak a módját is, hogy hogyan lehetne mától alkalmazni a gyakorlatban. Mivel művészi kreativitásom minimális, ezt a hozzáállást racionális kreativitásnak hívom.

Kedvenc munka:
The Guide of the Future Medicine

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés