hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiss Miklós

hirdetés

Kiss Miklós (32) szabadúszó, grafikus-dizájner, képzőművész
Kissmiklos.com

Kiss Miklós - Fotó: Keszi László

Kiss Miklós jelenleg az egyik legfelkapottabb, legfoglalkoztatottabb grafikus-képzőművész Magyarországon. Jellegzetes, de nem kiismerhető, két-három színnel, erős tipóval operáló stílusával, arculati koncepcióival számos projekt során találkozhattunk eddig is: Heineken, Vodafone, Design Terminál, LeCool, Lack magazin, Brit Kereskedelmi Kamara, különféle divatmárkák és borvállalkozások arculata. A Gombold újra!-ra készített „szőrös Volvo”, a Heineken Cloud vagy az újrahasznosított gumiabroncsokból kreált Rubber House pedig az egyik legizgalmasabb fiatal kortárs képzőművésszé teszik. Szerintünk az egyik legnagyobb magyar kreatívreménység ma.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Szüleim szerint 3 évesen eldöntöttem, hogy „híres” művész leszek. De még ma sem döntöttem el, hogy a vizuális művészeti ágakon belül mivel szeretnék foglalkozni. Évek óta biztos pontok: képzőművészet, grafika, branding, formatervezés inkább művészeti megközelítései, és a művészi építészet-belsőépítészet.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Nincs kimondott példaképem, soha nem is volt. Mindenki példaképnek számított, akinek szerettem az alkotásait, vagy akinek a szellemisége közel állt az enyémhez. És mindenki, aki valami nagyon komoly portfóliót vagy akár csak egy adott munkát letett az asztalra.

Mit jelent a kreativitás?
Nem boncoltam még a szót. Joy Paul Guilford amerikai pszichiáter az ötvenes években így fogalmazott: „a kreativitás alkotóképességet, teremtőképességet jelent, amely során a különféle képességek szerveződése lehetővé teszi az elszigetelt tapasztalatok összekapcsolását, újszerű értelmezését és új formában történő megjelenését.” Más szavakkal, és ezekben magamra ismerek: változásra törekvés, merészség, impulzivitás, a fegyelmezetlenségre való hajlam, nyitottság az új elképzelések iránt, nonkonformizmus, a tekintély megkérdőjelezése, gyors és rugalmas reagálás az új helyzetekre.

Kedvenc munka:
Jelenleg a Pastor bor

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés