hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiss Miklós

hirdetés

Kiss Miklós (32) szabadúszó, grafikus-dizájner, képzőművész
Kissmiklos.com

Kiss Miklós - Fotó: Keszi László

Kiss Miklós jelenleg az egyik legfelkapottabb, legfoglalkoztatottabb grafikus-képzőművész Magyarországon. Jellegzetes, de nem kiismerhető, két-három színnel, erős tipóval operáló stílusával, arculati koncepcióival számos projekt során találkozhattunk eddig is: Heineken, Vodafone, Design Terminál, LeCool, Lack magazin, Brit Kereskedelmi Kamara, különféle divatmárkák és borvállalkozások arculata. A Gombold újra!-ra készített „szőrös Volvo”, a Heineken Cloud vagy az újrahasznosított gumiabroncsokból kreált Rubber House pedig az egyik legizgalmasabb fiatal kortárs képzőművésszé teszik. Szerintünk az egyik legnagyobb magyar kreatívreménység ma.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Szüleim szerint 3 évesen eldöntöttem, hogy „híres” művész leszek. De még ma sem döntöttem el, hogy a vizuális művészeti ágakon belül mivel szeretnék foglalkozni. Évek óta biztos pontok: képzőművészet, grafika, branding, formatervezés inkább művészeti megközelítései, és a művészi építészet-belsőépítészet.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Nincs kimondott példaképem, soha nem is volt. Mindenki példaképnek számított, akinek szerettem az alkotásait, vagy akinek a szellemisége közel állt az enyémhez. És mindenki, aki valami nagyon komoly portfóliót vagy akár csak egy adott munkát letett az asztalra.

Mit jelent a kreativitás?
Nem boncoltam még a szót. Joy Paul Guilford amerikai pszichiáter az ötvenes években így fogalmazott: „a kreativitás alkotóképességet, teremtőképességet jelent, amely során a különféle képességek szerveződése lehetővé teszi az elszigetelt tapasztalatok összekapcsolását, újszerű értelmezését és új formában történő megjelenését.” Más szavakkal, és ezekben magamra ismerek: változásra törekvés, merészség, impulzivitás, a fegyelmezetlenségre való hajlam, nyitottság az új elképzelések iránt, nonkonformizmus, a tekintély megkérdőjelezése, gyors és rugalmas reagálás az új helyzetekre.

Kedvenc munka:
Jelenleg a Pastor bor

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés