hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiss Miklós

hirdetés

Kiss Miklós (32) szabadúszó, grafikus-dizájner, képzőművész
Kissmiklos.com

Kiss Miklós - Fotó: Keszi László

Kiss Miklós jelenleg az egyik legfelkapottabb, legfoglalkoztatottabb grafikus-képzőművész Magyarországon. Jellegzetes, de nem kiismerhető, két-három színnel, erős tipóval operáló stílusával, arculati koncepcióival számos projekt során találkozhattunk eddig is: Heineken, Vodafone, Design Terminál, LeCool, Lack magazin, Brit Kereskedelmi Kamara, különféle divatmárkák és borvállalkozások arculata. A Gombold újra!-ra készített „szőrös Volvo”, a Heineken Cloud vagy az újrahasznosított gumiabroncsokból kreált Rubber House pedig az egyik legizgalmasabb fiatal kortárs képzőművésszé teszik. Szerintünk az egyik legnagyobb magyar kreatívreménység ma.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Szüleim szerint 3 évesen eldöntöttem, hogy „híres” művész leszek. De még ma sem döntöttem el, hogy a vizuális művészeti ágakon belül mivel szeretnék foglalkozni. Évek óta biztos pontok: képzőművészet, grafika, branding, formatervezés inkább művészeti megközelítései, és a művészi építészet-belsőépítészet.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Nincs kimondott példaképem, soha nem is volt. Mindenki példaképnek számított, akinek szerettem az alkotásait, vagy akinek a szellemisége közel állt az enyémhez. És mindenki, aki valami nagyon komoly portfóliót vagy akár csak egy adott munkát letett az asztalra.

Mit jelent a kreativitás?
Nem boncoltam még a szót. Joy Paul Guilford amerikai pszichiáter az ötvenes években így fogalmazott: „a kreativitás alkotóképességet, teremtőképességet jelent, amely során a különféle képességek szerveződése lehetővé teszi az elszigetelt tapasztalatok összekapcsolását, újszerű értelmezését és új formában történő megjelenését.” Más szavakkal, és ezekben magamra ismerek: változásra törekvés, merészség, impulzivitás, a fegyelmezetlenségre való hajlam, nyitottság az új elképzelések iránt, nonkonformizmus, a tekintély megkérdőjelezése, gyors és rugalmas reagálás az új helyzetekre.

Kedvenc munka:
Jelenleg a Pastor bor

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés