hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiss Miklós

hirdetés

Kiss Miklós (32) szabadúszó, grafikus-dizájner, képzőművész
Kissmiklos.com

Kiss Miklós - Fotó: Keszi László

Kiss Miklós jelenleg az egyik legfelkapottabb, legfoglalkoztatottabb grafikus-képzőművész Magyarországon. Jellegzetes, de nem kiismerhető, két-három színnel, erős tipóval operáló stílusával, arculati koncepcióival számos projekt során találkozhattunk eddig is: Heineken, Vodafone, Design Terminál, LeCool, Lack magazin, Brit Kereskedelmi Kamara, különféle divatmárkák és borvállalkozások arculata. A Gombold újra!-ra készített „szőrös Volvo”, a Heineken Cloud vagy az újrahasznosított gumiabroncsokból kreált Rubber House pedig az egyik legizgalmasabb fiatal kortárs képzőművésszé teszik. Szerintünk az egyik legnagyobb magyar kreatívreménység ma.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Szüleim szerint 3 évesen eldöntöttem, hogy „híres” művész leszek. De még ma sem döntöttem el, hogy a vizuális művészeti ágakon belül mivel szeretnék foglalkozni. Évek óta biztos pontok: képzőművészet, grafika, branding, formatervezés inkább művészeti megközelítései, és a művészi építészet-belsőépítészet.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Nincs kimondott példaképem, soha nem is volt. Mindenki példaképnek számított, akinek szerettem az alkotásait, vagy akinek a szellemisége közel állt az enyémhez. És mindenki, aki valami nagyon komoly portfóliót vagy akár csak egy adott munkát letett az asztalra.

Mit jelent a kreativitás?
Nem boncoltam még a szót. Joy Paul Guilford amerikai pszichiáter az ötvenes években így fogalmazott: „a kreativitás alkotóképességet, teremtőképességet jelent, amely során a különféle képességek szerveződése lehetővé teszi az elszigetelt tapasztalatok összekapcsolását, újszerű értelmezését és új formában történő megjelenését.” Más szavakkal, és ezekben magamra ismerek: változásra törekvés, merészség, impulzivitás, a fegyelmezetlenségre való hajlam, nyitottság az új elképzelések iránt, nonkonformizmus, a tekintély megkérdőjelezése, gyors és rugalmas reagálás az új helyzetekre.

Kedvenc munka:
Jelenleg a Pastor bor

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés