hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ivánka Katalin

hirdetés

Ivánka Katalin (33) dizájner, az Ivanka tulajdonosa, kreatívigazgatója
Ivanka.hu


Kitalált valamit, ami előtte másnak nem jutott itthon eszébe: betonból kezdett tárgyakat készíteni, mára pedig nemzetközi szinten is ő az egyik legkeresettebb magyar dizájner. Férjével alapított stúdiójában a 2000-es évek elején kezdtek betonnal dolgozni. Kezdetben dizájntárgyakat készítettek a hazai piacra, később elindult a nemzetközi terjeszkedés és azóta külföldi, többek között londoni építészeti és belsőépítészeti projektekben is részt vettek. A házaspár által alapított cégcsoport egy részvénytársasággal bővült 2011-ben (Ivanka Factory), melybe a Docler Investments fektetett 240 millió forintot 49 százalékos tulajdonszerzésért cserébe.

 

Ivánka Katalin - Fotó: Berger Dániel
Ivánka Katalin - Fotó: Berger Dániel
Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Tizenegy éve.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Férjem, Ivánka András, Marcel Wenders dizájner, George Urvari kertépítész.

Mit jelent a kreativitás?
A világ folyamatos újraformálása, a vizualitás szeretete, kíváncsiság, bátorság a változás elindításához.

Kedvenc munka:
G-Star Raw Store, Oxford Street, London

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés