hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ivánka Katalin

hirdetés

Ivánka Katalin (33) dizájner, az Ivanka tulajdonosa, kreatívigazgatója
Ivanka.hu


Kitalált valamit, ami előtte másnak nem jutott itthon eszébe: betonból kezdett tárgyakat készíteni, mára pedig nemzetközi szinten is ő az egyik legkeresettebb magyar dizájner. Férjével alapított stúdiójában a 2000-es évek elején kezdtek betonnal dolgozni. Kezdetben dizájntárgyakat készítettek a hazai piacra, később elindult a nemzetközi terjeszkedés és azóta külföldi, többek között londoni építészeti és belsőépítészeti projektekben is részt vettek. A házaspár által alapított cégcsoport egy részvénytársasággal bővült 2011-ben (Ivanka Factory), melybe a Docler Investments fektetett 240 millió forintot 49 százalékos tulajdonszerzésért cserébe.

 

Ivánka Katalin - Fotó: Berger Dániel
Ivánka Katalin - Fotó: Berger Dániel
Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Tizenegy éve.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Férjem, Ivánka András, Marcel Wenders dizájner, George Urvari kertépítész.

Mit jelent a kreativitás?
A világ folyamatos újraformálása, a vizualitás szeretete, kíváncsiság, bátorság a változás elindításához.

Kedvenc munka:
G-Star Raw Store, Oxford Street, London

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés