hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ivánka Katalin

hirdetés

Ivánka Katalin (33) dizájner, az Ivanka tulajdonosa, kreatívigazgatója
Ivanka.hu


Kitalált valamit, ami előtte másnak nem jutott itthon eszébe: betonból kezdett tárgyakat készíteni, mára pedig nemzetközi szinten is ő az egyik legkeresettebb magyar dizájner. Férjével alapított stúdiójában a 2000-es évek elején kezdtek betonnal dolgozni. Kezdetben dizájntárgyakat készítettek a hazai piacra, később elindult a nemzetközi terjeszkedés és azóta külföldi, többek között londoni építészeti és belsőépítészeti projektekben is részt vettek. A házaspár által alapított cégcsoport egy részvénytársasággal bővült 2011-ben (Ivanka Factory), melybe a Docler Investments fektetett 240 millió forintot 49 százalékos tulajdonszerzésért cserébe.

 

Ivánka Katalin - Fotó: Berger Dániel
Ivánka Katalin - Fotó: Berger Dániel
Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Tizenegy éve.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Férjem, Ivánka András, Marcel Wenders dizájner, George Urvari kertépítész.

Mit jelent a kreativitás?
A világ folyamatos újraformálása, a vizualitás szeretete, kíváncsiság, bátorság a változás elindításához.

Kedvenc munka:
G-Star Raw Store, Oxford Street, London

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés