hirdetés
hirdetés
hirdetés

Illés Etele

hirdetés

Illés Etele (35) grafikus, frontend-dizájner
Gawker/Gyikember.tumblr.com

Illés Etele - Fotó: Vermes Dávid

Amikor az Index dizájnban és frontendben is mindenki más előtt járt, akkor azt neki köszönhettük, és hogy milyen hatása volt a címlapoknak, azt arról tudjuk lemérni, hogy az Origo és az azóta indult számos portál kicsit, vagy nagyon hasonlítottak az Etele által tervezettre. Az Indextől a Gawkerhez igazolt, ahol szintén dizájner és frontend-tervező, nem mellesleg pedig a 444.hu – szerintünk – a magyar piacon forradalmi újításai is neki köszönhetőek. 

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Egy év hülyéskedés után kirúgtak a BME-ről, és felvettek az éppen induló Indexhez. Ott, közben alakult ki, hogy úgy tűnik, ehhez értek. Rohadtul szerencsés ember vagyok.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Az abszolút példaképem, de inkább tanárom Uj Péter, aki mindenkinél többet tud arról, hogyan kell az emberek elé rendes tartalmat tenni. Ez a lényege az egésznek, és csak kisebb részben a dizájn, ezt tanultuk meg együtt az Indexnél. Rengeteget tanultam az Indexben az ott dolgozó dizájnerektől is: Hatos Kriszta, Lenhardt Tamás, Soós Bálint, Schaffer József, mindannyian nagyon sokat tettek azért, hogy jobb legyen az internet. a Gawker óta már Nick Dentonnal is dolgozom, és ő is elképesztő őrült, Uj Péterrel vetekszik.

Mit jelent a kreativitás?
Az a lényeg, hogy élvezzem csinálni és ne utáljam másnap. Egy hét múlva úgyis szar lesz, de azt már meg lehet javítani.

Kedvenc munka:
A 444.hu nyitóoldala 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés