hirdetés
hirdetés
hirdetés

Illés Etele

hirdetés

Illés Etele (35) grafikus, frontend-dizájner
Gawker/Gyikember.tumblr.com

Illés Etele - Fotó: Vermes Dávid

Amikor az Index dizájnban és frontendben is mindenki más előtt járt, akkor azt neki köszönhettük, és hogy milyen hatása volt a címlapoknak, azt arról tudjuk lemérni, hogy az Origo és az azóta indult számos portál kicsit, vagy nagyon hasonlítottak az Etele által tervezettre. Az Indextől a Gawkerhez igazolt, ahol szintén dizájner és frontend-tervező, nem mellesleg pedig a 444.hu – szerintünk – a magyar piacon forradalmi újításai is neki köszönhetőek. 

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Egy év hülyéskedés után kirúgtak a BME-ről, és felvettek az éppen induló Indexhez. Ott, közben alakult ki, hogy úgy tűnik, ehhez értek. Rohadtul szerencsés ember vagyok.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Az abszolút példaképem, de inkább tanárom Uj Péter, aki mindenkinél többet tud arról, hogyan kell az emberek elé rendes tartalmat tenni. Ez a lényege az egésznek, és csak kisebb részben a dizájn, ezt tanultuk meg együtt az Indexnél. Rengeteget tanultam az Indexben az ott dolgozó dizájnerektől is: Hatos Kriszta, Lenhardt Tamás, Soós Bálint, Schaffer József, mindannyian nagyon sokat tettek azért, hogy jobb legyen az internet. a Gawker óta már Nick Dentonnal is dolgozom, és ő is elképesztő őrült, Uj Péterrel vetekszik.

Mit jelent a kreativitás?
Az a lényeg, hogy élvezzem csinálni és ne utáljam másnap. Egy hét múlva úgyis szar lesz, de azt már meg lehet javítani.

Kedvenc munka:
A 444.hu nyitóoldala 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az európai parlamenti választások kampányidőszaka alatt.

Az RTL Klub sorozatának szombati epizódja volt az elmúlt hét legnépszerűbb tévés tartalma a kereskedelmi célcsoportban.

A Top News Hungary nevű céget tavaly decemberben jegyezték be. A TWN.hu korábban Kasza Tibor érdekeltsége volt.

Felkerült a teljes videó a teltházas Aréna-koncertről.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) versenyének szakmai partnere a Miskolci Egyetem is.

hirdetés

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés