hirdetés
hirdetés
hirdetés

Illés Etele

hirdetés

Illés Etele (35) grafikus, frontend-dizájner
Gawker/Gyikember.tumblr.com

Illés Etele - Fotó: Vermes Dávid

Amikor az Index dizájnban és frontendben is mindenki más előtt járt, akkor azt neki köszönhettük, és hogy milyen hatása volt a címlapoknak, azt arról tudjuk lemérni, hogy az Origo és az azóta indult számos portál kicsit, vagy nagyon hasonlítottak az Etele által tervezettre. Az Indextől a Gawkerhez igazolt, ahol szintén dizájner és frontend-tervező, nem mellesleg pedig a 444.hu – szerintünk – a magyar piacon forradalmi újításai is neki köszönhetőek. 

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Egy év hülyéskedés után kirúgtak a BME-ről, és felvettek az éppen induló Indexhez. Ott, közben alakult ki, hogy úgy tűnik, ehhez értek. Rohadtul szerencsés ember vagyok.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Az abszolút példaképem, de inkább tanárom Uj Péter, aki mindenkinél többet tud arról, hogyan kell az emberek elé rendes tartalmat tenni. Ez a lényege az egésznek, és csak kisebb részben a dizájn, ezt tanultuk meg együtt az Indexnél. Rengeteget tanultam az Indexben az ott dolgozó dizájnerektől is: Hatos Kriszta, Lenhardt Tamás, Soós Bálint, Schaffer József, mindannyian nagyon sokat tettek azért, hogy jobb legyen az internet. a Gawker óta már Nick Dentonnal is dolgozom, és ő is elképesztő őrült, Uj Péterrel vetekszik.

Mit jelent a kreativitás?
Az a lényeg, hogy élvezzem csinálni és ne utáljam másnap. Egy hét múlva úgyis szar lesz, de azt már meg lehet javítani.

Kedvenc munka:
A 444.hu nyitóoldala 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés