hirdetés
hirdetés
hirdetés

Illés Etele

hirdetés

Illés Etele (35) grafikus, frontend-dizájner
Gawker/Gyikember.tumblr.com

Illés Etele - Fotó: Vermes Dávid

Amikor az Index dizájnban és frontendben is mindenki más előtt járt, akkor azt neki köszönhettük, és hogy milyen hatása volt a címlapoknak, azt arról tudjuk lemérni, hogy az Origo és az azóta indult számos portál kicsit, vagy nagyon hasonlítottak az Etele által tervezettre. Az Indextől a Gawkerhez igazolt, ahol szintén dizájner és frontend-tervező, nem mellesleg pedig a 444.hu – szerintünk – a magyar piacon forradalmi újításai is neki köszönhetőek. 

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Egy év hülyéskedés után kirúgtak a BME-ről, és felvettek az éppen induló Indexhez. Ott, közben alakult ki, hogy úgy tűnik, ehhez értek. Rohadtul szerencsés ember vagyok.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Az abszolút példaképem, de inkább tanárom Uj Péter, aki mindenkinél többet tud arról, hogyan kell az emberek elé rendes tartalmat tenni. Ez a lényege az egésznek, és csak kisebb részben a dizájn, ezt tanultuk meg együtt az Indexnél. Rengeteget tanultam az Indexben az ott dolgozó dizájnerektől is: Hatos Kriszta, Lenhardt Tamás, Soós Bálint, Schaffer József, mindannyian nagyon sokat tettek azért, hogy jobb legyen az internet. a Gawker óta már Nick Dentonnal is dolgozom, és ő is elképesztő őrült, Uj Péterrel vetekszik.

Mit jelent a kreativitás?
Az a lényeg, hogy élvezzem csinálni és ne utáljam másnap. Egy hét múlva úgyis szar lesz, de azt már meg lehet javítani.

Kedvenc munka:
A 444.hu nyitóoldala 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés