hirdetés
hirdetés
hirdetés

Illés Etele

hirdetés

Illés Etele (35) grafikus, frontend-dizájner
Gawker/Gyikember.tumblr.com

Illés Etele - Fotó: Vermes Dávid

Amikor az Index dizájnban és frontendben is mindenki más előtt járt, akkor azt neki köszönhettük, és hogy milyen hatása volt a címlapoknak, azt arról tudjuk lemérni, hogy az Origo és az azóta indult számos portál kicsit, vagy nagyon hasonlítottak az Etele által tervezettre. Az Indextől a Gawkerhez igazolt, ahol szintén dizájner és frontend-tervező, nem mellesleg pedig a 444.hu – szerintünk – a magyar piacon forradalmi újításai is neki köszönhetőek. 

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Egy év hülyéskedés után kirúgtak a BME-ről, és felvettek az éppen induló Indexhez. Ott, közben alakult ki, hogy úgy tűnik, ehhez értek. Rohadtul szerencsés ember vagyok.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Az abszolút példaképem, de inkább tanárom Uj Péter, aki mindenkinél többet tud arról, hogyan kell az emberek elé rendes tartalmat tenni. Ez a lényege az egésznek, és csak kisebb részben a dizájn, ezt tanultuk meg együtt az Indexnél. Rengeteget tanultam az Indexben az ott dolgozó dizájnerektől is: Hatos Kriszta, Lenhardt Tamás, Soós Bálint, Schaffer József, mindannyian nagyon sokat tettek azért, hogy jobb legyen az internet. a Gawker óta már Nick Dentonnal is dolgozom, és ő is elképesztő őrült, Uj Péterrel vetekszik.

Mit jelent a kreativitás?
Az a lényeg, hogy élvezzem csinálni és ne utáljam másnap. Egy hét múlva úgyis szar lesz, de azt már meg lehet javítani.

Kedvenc munka:
A 444.hu nyitóoldala 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés