hirdetés
hirdetés
hirdetés

Horváth Lajos

hirdetés

Horváth Lajos (46), a Cluso tulajdonosa, kreatívpartnere
Cluso.hu

Horváth Lajos - Fotó: Egyed Péter

A reklámszakmában elég csak annyit mondani, hogy Lajos, és mindenki tudja, hogy róla van szó. Szabadúszó korában konzultánsi munkát végzett a Wieden + Kennedynek és a Fallonnak, és jelenleg is a Bartle Bogle Hegarty magyarországi tanácsadója. 2009-ben Cluso néven alapított ügynökséget Fodor Gergellyel, és nyomban fel is kerültek az M-listára. Munkája során több mint ötven kreatívdíjat nyert. Elismerésnek azt nevezi, ha beszélnek arról, amit csinálnak, és a popkultúra részévé válik a munkájuk. Egyszer azt mesélték neki, hogy a szocialista frakcióban, amikor Gyurcsány Ferenc tartott eligazítást, a végén a morgolódók azzal intették le, hogy „Jól van, köszönjük, Emese”. Nevéhez fűződik a laboratorys korszakból a Budapest Banknak készített Emese-kampány (amelynek koncepcióját Szénássy Alex, a Laboratory alapítója találta ki - a Szerk.), vagy az Effie-n platinát kapott Vatera Vera - olvasóink mindkét kampányt beválogatták az elmúlt húsz év legemlékezetesebb kampányai közé.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Nem volt tudatos döntés. Éppen befejeztem az egyetemet, és nem nagyon volt fogalmam arról, hogy mit szeretnék csinálni, amikor észrevettem egy reklámügynökségi álláshirdetést. A (külföldi) reklámokat mindig is szerettem, úgyhogy kíváncsiságból elmentem az interjúra, aztán felvettek.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Sok emberben becsülök nagyon sok mindent, de nem tudnék egyvalakire rábökni, hogy ő a példaképem.

Mit jelent a kreativitás?
Az emberi lét lényegét. A kreativitás tett minket azzá, amik vagyunk. Az ember képes szinte a semmiből megteremteni valamit, ami aztán erősebbé, gyorsabbá, szebbé, okosabbá, boldogabbá teszi. Ha nem lennénk kreatívak, nem lennénk sehol.

Kedvenc munka:
Mindig az, amin éppen dolgozom. Most az UPC-kampány.

 

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés