hirdetés
hirdetés
hirdetés

Horváth Lajos

hirdetés

Horváth Lajos (46), a Cluso tulajdonosa, kreatívpartnere
Cluso.hu

Horváth Lajos - Fotó: Egyed Péter

A reklámszakmában elég csak annyit mondani, hogy Lajos, és mindenki tudja, hogy róla van szó. Szabadúszó korában konzultánsi munkát végzett a Wieden + Kennedynek és a Fallonnak, és jelenleg is a Bartle Bogle Hegarty magyarországi tanácsadója. 2009-ben Cluso néven alapított ügynökséget Fodor Gergellyel, és nyomban fel is kerültek az M-listára. Munkája során több mint ötven kreatívdíjat nyert. Elismerésnek azt nevezi, ha beszélnek arról, amit csinálnak, és a popkultúra részévé válik a munkájuk. Egyszer azt mesélték neki, hogy a szocialista frakcióban, amikor Gyurcsány Ferenc tartott eligazítást, a végén a morgolódók azzal intették le, hogy „Jól van, köszönjük, Emese”. Nevéhez fűződik a laboratorys korszakból a Budapest Banknak készített Emese-kampány (amelynek koncepcióját Szénássy Alex, a Laboratory alapítója találta ki - a Szerk.), vagy az Effie-n platinát kapott Vatera Vera - olvasóink mindkét kampányt beválogatták az elmúlt húsz év legemlékezetesebb kampányai közé.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Nem volt tudatos döntés. Éppen befejeztem az egyetemet, és nem nagyon volt fogalmam arról, hogy mit szeretnék csinálni, amikor észrevettem egy reklámügynökségi álláshirdetést. A (külföldi) reklámokat mindig is szerettem, úgyhogy kíváncsiságból elmentem az interjúra, aztán felvettek.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Sok emberben becsülök nagyon sok mindent, de nem tudnék egyvalakire rábökni, hogy ő a példaképem.

Mit jelent a kreativitás?
Az emberi lét lényegét. A kreativitás tett minket azzá, amik vagyunk. Az ember képes szinte a semmiből megteremteni valamit, ami aztán erősebbé, gyorsabbá, szebbé, okosabbá, boldogabbá teszi. Ha nem lennénk kreatívak, nem lennénk sehol.

Kedvenc munka:
Mindig az, amin éppen dolgozom. Most az UPC-kampány.

 

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés