hirdetés
hirdetés
hirdetés

Horváth Lajos

hirdetés

Horváth Lajos (46), a Cluso tulajdonosa, kreatívpartnere
Cluso.hu

Horváth Lajos - Fotó: Egyed Péter

A reklámszakmában elég csak annyit mondani, hogy Lajos, és mindenki tudja, hogy róla van szó. Szabadúszó korában konzultánsi munkát végzett a Wieden + Kennedynek és a Fallonnak, és jelenleg is a Bartle Bogle Hegarty magyarországi tanácsadója. 2009-ben Cluso néven alapított ügynökséget Fodor Gergellyel, és nyomban fel is kerültek az M-listára. Munkája során több mint ötven kreatívdíjat nyert. Elismerésnek azt nevezi, ha beszélnek arról, amit csinálnak, és a popkultúra részévé válik a munkájuk. Egyszer azt mesélték neki, hogy a szocialista frakcióban, amikor Gyurcsány Ferenc tartott eligazítást, a végén a morgolódók azzal intették le, hogy „Jól van, köszönjük, Emese”. Nevéhez fűződik a laboratorys korszakból a Budapest Banknak készített Emese-kampány (amelynek koncepcióját Szénássy Alex, a Laboratory alapítója találta ki - a Szerk.), vagy az Effie-n platinát kapott Vatera Vera - olvasóink mindkét kampányt beválogatták az elmúlt húsz év legemlékezetesebb kampányai közé.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Nem volt tudatos döntés. Éppen befejeztem az egyetemet, és nem nagyon volt fogalmam arról, hogy mit szeretnék csinálni, amikor észrevettem egy reklámügynökségi álláshirdetést. A (külföldi) reklámokat mindig is szerettem, úgyhogy kíváncsiságból elmentem az interjúra, aztán felvettek.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Sok emberben becsülök nagyon sok mindent, de nem tudnék egyvalakire rábökni, hogy ő a példaképem.

Mit jelent a kreativitás?
Az emberi lét lényegét. A kreativitás tett minket azzá, amik vagyunk. Az ember képes szinte a semmiből megteremteni valamit, ami aztán erősebbé, gyorsabbá, szebbé, okosabbá, boldogabbá teszi. Ha nem lennénk kreatívak, nem lennénk sehol.

Kedvenc munka:
Mindig az, amin éppen dolgozom. Most az UPC-kampány.

 

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország felé nyitna a fesztivál.

A Revealu nyerte a Global Legal Hackathlon döntőjét.

D. Tóth András távozik, Tokár Tamás érkezik.

Farkas Krisztina fogja vezetni a Riasztás című bűnügyi műsort.

Megmutatjuk, júniusban kerül a magyar boltokba.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

hirdetés
hirdetés