hirdetés
hirdetés
hirdetés

Herman Péter

hirdetés

Herman Péter (46), az RTL Klub kreatívproducere
RTL Klub

Herman Péter (Fotó: RTL Klub)

2003 óta dolgozik az RTL Klubnál, első munkája a Mónika Show volt, azóta túlzás nélkül a Barátok köztön és a hírműsorokon kívül az RTL Klub szinte összes saját gyártású műsorának kitalálásában és elkészítésében részt vett. Az ő nevéhez fűződik például a Survivor, a Győzike Show, a Legyen Ön is milliomos!, az X-Faktor és a Csillag születik tehetségkutatók, a Vacsoracsata vagy éppen az Éjjel-nappal Budapest – egy szóval tényleg minden, ami az RTL Klub kínálatában megjelenik, átment az ő kezén is. A 2000-es évek elején rendezőként dolgozott: ő rendezte a Pesty Fekete Doboz dokumentumfilmjeit, 1999-2000 között pedig egy hétrészes dokumentumfilm-sorozatot készített Japan Today címmel. Kétszer Story Ötcsillag-díjat, négyszer pedig Kamera Korrektúra­­­-díjat nyert. Egy interjúban elárulta, jövőkutatással is foglalkozik, mégpedig hogy „mi és hogyan váltja majd fel a hagyományos képi és egyirányú televíziót”.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Színésznek beszédhibás voltam, pszichológusnak túl gonosz, rendezőnek pedig túl nagyravágyó. Rájöttem, hogy kézben tartani a közbeszédet igazán jó móka. Sok-sok filmmel, műsorral foglalkozni egyszerre, hihetetlenül izgalmas elfoglaltság.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Egy példakép nem elég. Tarr Béla, John de Mol, Bruno Bettelheim, Roy Lichtenstein, Helmut Newton.

Mit jelent a kreativitás?
A kreativitás egy életforma. Kergetem azt, amit újnak vélek, és amikor megvan, szeretek elmerülni a részleteiben.

Kedvenc munka:
Éjjel-nappal Budapest

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés