hirdetés
hirdetés
hirdetés

Herman Péter

hirdetés

Herman Péter (46), az RTL Klub kreatívproducere
RTL Klub

Herman Péter (Fotó: RTL Klub)

2003 óta dolgozik az RTL Klubnál, első munkája a Mónika Show volt, azóta túlzás nélkül a Barátok köztön és a hírműsorokon kívül az RTL Klub szinte összes saját gyártású műsorának kitalálásában és elkészítésében részt vett. Az ő nevéhez fűződik például a Survivor, a Győzike Show, a Legyen Ön is milliomos!, az X-Faktor és a Csillag születik tehetségkutatók, a Vacsoracsata vagy éppen az Éjjel-nappal Budapest – egy szóval tényleg minden, ami az RTL Klub kínálatában megjelenik, átment az ő kezén is. A 2000-es évek elején rendezőként dolgozott: ő rendezte a Pesty Fekete Doboz dokumentumfilmjeit, 1999-2000 között pedig egy hétrészes dokumentumfilm-sorozatot készített Japan Today címmel. Kétszer Story Ötcsillag-díjat, négyszer pedig Kamera Korrektúra­­­-díjat nyert. Egy interjúban elárulta, jövőkutatással is foglalkozik, mégpedig hogy „mi és hogyan váltja majd fel a hagyományos képi és egyirányú televíziót”.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Színésznek beszédhibás voltam, pszichológusnak túl gonosz, rendezőnek pedig túl nagyravágyó. Rájöttem, hogy kézben tartani a közbeszédet igazán jó móka. Sok-sok filmmel, műsorral foglalkozni egyszerre, hihetetlenül izgalmas elfoglaltság.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Egy példakép nem elég. Tarr Béla, John de Mol, Bruno Bettelheim, Roy Lichtenstein, Helmut Newton.

Mit jelent a kreativitás?
A kreativitás egy életforma. Kergetem azt, amit újnak vélek, és amikor megvan, szeretek elmerülni a részleteiben.

Kedvenc munka:
Éjjel-nappal Budapest

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés