hirdetés
hirdetés
hirdetés

Herman Péter

hirdetés

Herman Péter (46), az RTL Klub kreatívproducere
RTL Klub

Herman Péter (Fotó: RTL Klub)

2003 óta dolgozik az RTL Klubnál, első munkája a Mónika Show volt, azóta túlzás nélkül a Barátok köztön és a hírműsorokon kívül az RTL Klub szinte összes saját gyártású műsorának kitalálásában és elkészítésében részt vett. Az ő nevéhez fűződik például a Survivor, a Győzike Show, a Legyen Ön is milliomos!, az X-Faktor és a Csillag születik tehetségkutatók, a Vacsoracsata vagy éppen az Éjjel-nappal Budapest – egy szóval tényleg minden, ami az RTL Klub kínálatában megjelenik, átment az ő kezén is. A 2000-es évek elején rendezőként dolgozott: ő rendezte a Pesty Fekete Doboz dokumentumfilmjeit, 1999-2000 között pedig egy hétrészes dokumentumfilm-sorozatot készített Japan Today címmel. Kétszer Story Ötcsillag-díjat, négyszer pedig Kamera Korrektúra­­­-díjat nyert. Egy interjúban elárulta, jövőkutatással is foglalkozik, mégpedig hogy „mi és hogyan váltja majd fel a hagyományos képi és egyirányú televíziót”.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Színésznek beszédhibás voltam, pszichológusnak túl gonosz, rendezőnek pedig túl nagyravágyó. Rájöttem, hogy kézben tartani a közbeszédet igazán jó móka. Sok-sok filmmel, műsorral foglalkozni egyszerre, hihetetlenül izgalmas elfoglaltság.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Egy példakép nem elég. Tarr Béla, John de Mol, Bruno Bettelheim, Roy Lichtenstein, Helmut Newton.

Mit jelent a kreativitás?
A kreativitás egy életforma. Kergetem azt, amit újnak vélek, és amikor megvan, szeretek elmerülni a részleteiben.

Kedvenc munka:
Éjjel-nappal Budapest

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés