hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bujdosó Attila

hirdetés

Bujdosó Attila (32) építész, közösségi-kulturális bróker
Kitchen Budapest / Bujatt.com

Bujdosó Attila - Fotó: Kállai Márton

Az elmúlt évek számos, közönségsikert is aratott, az építészet, a konceptuális képzőművészet és technológiai innováció határterületein mozgó projekt ötletgazdája, felelőse és elkészítője. Amellett, hogy aktív alkotó, a jövőről is határozott vízióval rendelkezik. Jelenleg a Kitchen Budapest digitáliskultúra-kutatója és projektkoordinátora, olyan munkák fűződnek a nevéhez, mint a Magyarország szubjektív atlasza, a The McLuhan Wikisprint, a Datafizz, de az Oosterhuis-Lénárd építésziroda építészeként részt vett a Közraktárakból kialakított, mára Bálnává átnevezett CET tervezésében is.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Nem tudatos döntés eredménye. Építészetet tanultam az egyetemen, és már akkor feltűnt, hogy miközben épületeket tanulok tervezni, napi 16 órát ülök a számítógép előtt. Hirtelen aránytalannak tűnt, hogy hosszú évek megfeszített munkájával egy olyan szakemberré válhatok, aki „csak” az épített környezetünket alakítja. Szerintem a digitális világ sokkal nagyobb hatással van életünkre, mint az épített környezetünk.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Példaképek: Somlai-Fischer Ádám, Dan Hill. Inspiráció: James Turrell, Kazuyo Sejima, Tadao Ando, Zaha Hadid, Tokujin Yoshioka, Kengo Kuma.

Mit jelent a kreativitás?
A kreativitás az alkotásra való képesség. Az alkotás nem feltétlenül jelenti valami tökéletesen új létrehozását. Létrehozhat olyat is, ami már létezik máshol vagy máshogy, csak a jelen környezetében új vagy újszerű, mivel korábban nem létezett. Erről Andrew Hargadon írása jut eszembe az innovációról: „Innovation is about connecting, not inventing”. A kreativitás fontos tényezője szerintem, hogy értékes módon kapcsoljon össze embereket, motivációkat, lehetőségeket, határidőket, erőforrásokat, tudást, téglát, anyagot, fényt.

Kedvenc munka: 

Air project (Csík-Kovács Zoltánnal, Jop Japengával és Sipos Melindával)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés