hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bujdosó Attila

hirdetés

Bujdosó Attila (32) építész, közösségi-kulturális bróker
Kitchen Budapest / Bujatt.com

Bujdosó Attila - Fotó: Kállai Márton

Az elmúlt évek számos, közönségsikert is aratott, az építészet, a konceptuális képzőművészet és technológiai innováció határterületein mozgó projekt ötletgazdája, felelőse és elkészítője. Amellett, hogy aktív alkotó, a jövőről is határozott vízióval rendelkezik. Jelenleg a Kitchen Budapest digitáliskultúra-kutatója és projektkoordinátora, olyan munkák fűződnek a nevéhez, mint a Magyarország szubjektív atlasza, a The McLuhan Wikisprint, a Datafizz, de az Oosterhuis-Lénárd építésziroda építészeként részt vett a Közraktárakból kialakított, mára Bálnává átnevezett CET tervezésében is.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Nem tudatos döntés eredménye. Építészetet tanultam az egyetemen, és már akkor feltűnt, hogy miközben épületeket tanulok tervezni, napi 16 órát ülök a számítógép előtt. Hirtelen aránytalannak tűnt, hogy hosszú évek megfeszített munkájával egy olyan szakemberré válhatok, aki „csak” az épített környezetünket alakítja. Szerintem a digitális világ sokkal nagyobb hatással van életünkre, mint az épített környezetünk.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Példaképek: Somlai-Fischer Ádám, Dan Hill. Inspiráció: James Turrell, Kazuyo Sejima, Tadao Ando, Zaha Hadid, Tokujin Yoshioka, Kengo Kuma.

Mit jelent a kreativitás?
A kreativitás az alkotásra való képesség. Az alkotás nem feltétlenül jelenti valami tökéletesen új létrehozását. Létrehozhat olyat is, ami már létezik máshol vagy máshogy, csak a jelen környezetében új vagy újszerű, mivel korábban nem létezett. Erről Andrew Hargadon írása jut eszembe az innovációról: „Innovation is about connecting, not inventing”. A kreativitás fontos tényezője szerintem, hogy értékes módon kapcsoljon össze embereket, motivációkat, lehetőségeket, határidőket, erőforrásokat, tudást, téglát, anyagot, fényt.

Kedvenc munka: 

Air project (Csík-Kovács Zoltánnal, Jop Japengával és Sipos Melindával)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés