hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bujdosó Attila

hirdetés

Bujdosó Attila (32) építész, közösségi-kulturális bróker
Kitchen Budapest / Bujatt.com

Bujdosó Attila - Fotó: Kállai Márton

Az elmúlt évek számos, közönségsikert is aratott, az építészet, a konceptuális képzőművészet és technológiai innováció határterületein mozgó projekt ötletgazdája, felelőse és elkészítője. Amellett, hogy aktív alkotó, a jövőről is határozott vízióval rendelkezik. Jelenleg a Kitchen Budapest digitáliskultúra-kutatója és projektkoordinátora, olyan munkák fűződnek a nevéhez, mint a Magyarország szubjektív atlasza, a The McLuhan Wikisprint, a Datafizz, de az Oosterhuis-Lénárd építésziroda építészeként részt vett a Közraktárakból kialakított, mára Bálnává átnevezett CET tervezésében is.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Nem tudatos döntés eredménye. Építészetet tanultam az egyetemen, és már akkor feltűnt, hogy miközben épületeket tanulok tervezni, napi 16 órát ülök a számítógép előtt. Hirtelen aránytalannak tűnt, hogy hosszú évek megfeszített munkájával egy olyan szakemberré válhatok, aki „csak” az épített környezetünket alakítja. Szerintem a digitális világ sokkal nagyobb hatással van életünkre, mint az épített környezetünk.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Példaképek: Somlai-Fischer Ádám, Dan Hill. Inspiráció: James Turrell, Kazuyo Sejima, Tadao Ando, Zaha Hadid, Tokujin Yoshioka, Kengo Kuma.

Mit jelent a kreativitás?
A kreativitás az alkotásra való képesség. Az alkotás nem feltétlenül jelenti valami tökéletesen új létrehozását. Létrehozhat olyat is, ami már létezik máshol vagy máshogy, csak a jelen környezetében új vagy újszerű, mivel korábban nem létezett. Erről Andrew Hargadon írása jut eszembe az innovációról: „Innovation is about connecting, not inventing”. A kreativitás fontos tényezője szerintem, hogy értékes módon kapcsoljon össze embereket, motivációkat, lehetőségeket, határidőket, erőforrásokat, tudást, téglát, anyagot, fényt.

Kedvenc munka: 

Air project (Csík-Kovács Zoltánnal, Jop Japengával és Sipos Melindával)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés