hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bari Máriusz

hirdetés

Bari Máriusz (34), író, cyberpunk, kulturális megmondóember, közösségi menedzser,szabadúszó
Planetdamage.com

Bari Máriusz - Fotó: Kassai Balázs

Igazi örökmozgó, aki 18 éves kora óta kismillió dologban kipróbálta magát. Még 1997-ben kezdte a ParaRadiónál, később az Est FM rádiónál dolgozott műsorvezetőként, valamint a Kónuszék, avagy a Szabódó család rádiójáték szövegírójaként. 2001-ben megalapította, majd 2008-ig főszerkesztője volt a tavaly megszűnt, hamar kultikussá váló LD50 alternatív közösségi portálnak, ami mellett a portálból kinövő partisorozatot is szervezte. Hogy ez ne legyen elég, ő volt a Nyócker egyik forgatókönyvírója is, The Dose néven pedig egy Lonely Planetre hasonlító, külföldieknek (is) szóló cyberpunk/underground programajánlót csinált. Tavaly jelent meg Damage Report című könyve, amely egy nagyon tömény, emberpróbáló mű – többek között a jövő kulturális trendjeiről, technológiáról és kedvenc témájáról, a cyberpunkról. Finoman szólva is rajta tartja tehát ujját a techkultúra ütőerén, grafomán mivolta pedig nem hagyja, hogy benyomásai benne ragadjanak.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
A William Gibson Neurománcának elolvasása után először, a ParaRadio közben másodszor, aztán minden sikerélmény után kétszer újra, gyors lüktető egymásutánban.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
William Gibson, Warren Ellis és Grant Morrison - mindhárman olyan módon csinálnak kirakóst a valóságból, amiből rengeteget tanultam az összefüggésekről.

Mit jelent a kreativitás?
Az a mágia, amivel új szögekből látsz rá egy teremtőfolyamat építőelemeire és új elemekké és/vagy újféleképpen tudod összekapcsolni őket. Vagy az a fehér fény, ami öt kávé után önti el az agyamat egy üres képernyőt meglátva, mindegy, ugyanazt járom körbe.

Kedvenc munka:
Damage Report

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés