hirdetés
hirdetés

„Nem hiszünk abban, hogy egy nagy fizetőfal mögé betoljuk a 24.hu-t”

Az új dizájn Szigeti Péter, lapigazgató és Pető Péter, főszerkesztő szerint a 24.hu egy régi problémájára is megoldást hozhat, az olvasói támogatásokat pedig direkt nem tolták előtérbe. De lesznek olyan projektjeik, amelyekhez célzottan olvasói hozzájárulást kérnek 2021-ben. A megújulás mellett a szerkesztőség belső hangulatáról,  a hírverseny idei felborulásáról és a tulajdonos elleni támadásokról is kérdeztük a 24.hu lapvezetését.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Február közepétől a Story és Best magazin szerkesztősége újra közös főszerkesztő vezetésével állítja elő a magazinok tartalmát. A csapat élére Takács Gabriella érkezik.

A Save The Backstage keretében egyedi ruhák vásárlásával segíthetünk a nehéz helyzetben lévő szektor tagjain.

A Bandcamp intézi a gyártást, a szállítást, az előadó pedig saját kívánságai szerint tervezheti meg a megjelenést.

A Capitolium ostroma ismét megmutatta, hogy a közösségi oldalak saját érdekük miatt a szélsőséges tartalmak felé tolják a felhasználókat. Bob Hoffman reklámszakember szerint pedig a reklámipar végigasszisztálja ezt a folyamatot.

A verseny alappilléreinek számító kategóriák körül motoszkáltak, nem is keveset. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!