hirdetés
hirdetés
hirdetés

23 millióból blogol az álommeló nyertese

Egy brit segélyszervezeti alkalmazott nyerte el a világ legjobb állását. Queensland állam idegenforgalmi minisztériuma csak annyit vár el, hogy a nyertes Ausztráliában üdüljön, az élményekről pedig blogot vezessen.
hirdetés

Az üdülési munkát januárban hirdette meg Ausztrália - Queensland állam idegenforgalmi minisztériuma az ötletgazda és a szervező meg a munkáltató - és szinte azonnal lefagyott a honlap a hatalmas érdeklődés miatt. A pályázóknak egyperces önreklámfilmet kellett elküldeniük, végül 200 országból 34 ezer 700-an jelentkeztek, majd hónapról-hónapra szűkítették a mezőnyt, míg végül 15 országból 16 fő jutott a döntőbe. Akadt köztük diák, fényképész, tanár, színész, rádiós műsorvezető, tévés, újságíró - és segélymunkás.

A győztes végül a 34 éves Ben Southball lett, aki jelenleg egy brit segélyszervezet alkalmazottja. Az állás nyerteseként csak annyi a dolga, hogy fél éven át 23 millió forintnyi ausztrál dollárból pihenjen, úszkáljon, kiránduljon Ausztráliában a Hamilton-szigeten és környékén, minderről pedig blogot vezessen.

Az idegenforgalmi hivatal célja, hogy a blog hatására növekedjen az érintett terület idegenforgalma. Az álomállás kiötlői egyébként már eddig is hatásos munkát végeztek: 270 millió forintnyi kiadással - becslésük szerint - 17,6 milliárd forintnyi nyilvánosságot, ismertséget értek el.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés