hirdetés
hirdetés
hirdetés

23 millióból blogol az álommeló nyertese

Egy brit segélyszervezeti alkalmazott nyerte el a világ legjobb állását. Queensland állam idegenforgalmi minisztériuma csak annyit vár el, hogy a nyertes Ausztráliában üdüljön, az élményekről pedig blogot vezessen.
hirdetés

Az üdülési munkát januárban hirdette meg Ausztrália - Queensland állam idegenforgalmi minisztériuma az ötletgazda és a szervező meg a munkáltató - és szinte azonnal lefagyott a honlap a hatalmas érdeklődés miatt. A pályázóknak egyperces önreklámfilmet kellett elküldeniük, végül 200 országból 34 ezer 700-an jelentkeztek, majd hónapról-hónapra szűkítették a mezőnyt, míg végül 15 országból 16 fő jutott a döntőbe. Akadt köztük diák, fényképész, tanár, színész, rádiós műsorvezető, tévés, újságíró - és segélymunkás.

A győztes végül a 34 éves Ben Southball lett, aki jelenleg egy brit segélyszervezet alkalmazottja. Az állás nyerteseként csak annyi a dolga, hogy fél éven át 23 millió forintnyi ausztrál dollárból pihenjen, úszkáljon, kiránduljon Ausztráliában a Hamilton-szigeten és környékén, minderről pedig blogot vezessen.

Az idegenforgalmi hivatal célja, hogy a blog hatására növekedjen az érintett terület idegenforgalma. Az álomállás kiötlői egyébként már eddig is hatásos munkát végeztek: 270 millió forintnyi kiadással - becslésük szerint - 17,6 milliárd forintnyi nyilvánosságot, ismertséget értek el.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés