hirdetés
hirdetés
hirdetés

235 millió helyi élelmiszerek kampányára

Nettó 235,44 millió forintot megbízás talált gazdára a Van Alapítvány tenderén. A helyi élelmiszerek népszerűsítési feladataira két pályázat érkezett.

hirdetés

A Van Alapítvány a Keresd a helyit című regionális szemléletformáló kampányának feladataira keresett ügynökséget. A megbízás a dél-alföldi, a dél-dunántúli, a közép-dunántúli, az észak-magyarországi, az észak alföldi és a nyugat-dunántúli régióban a helyi élelmiszerek közösségi, környezeti és gazdasági előnyeinek felhívására szól.

A pályázatra két ajánlat érkezett az alapítványhoz, nyertesnek a Berg Médiát választották, amely az eredetileg nettó 235,44 millió forintra becsült értéken vállalja a megbízást. A meghívásos eljárás másik indulójáról nincs információnk.

A tenderen több mintafeladatot pontoztak, így a logó- és kisarculat tervezést, a hirdetéstervezési koncepciót, a pr-stratégiát, a vírusfilm-koncepciót és a médiavásárlás során a listaárból adott átlagos kedvezmény mértékét.

Mint arról korábban beszámoltunk a Van Alapítványt fiatal szakértők alapították, akik a civil jogvédelem, közgazdaság, média, kommunikáció, kortárs képzőművészet, valamint a színház területén dolgoznak. A Van első nagy kampányát a Republic készítette.

(forrás: Tenders Elecronic Daily, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés