hirdetés
hirdetés
hirdetés

230 millióból hozzák ki a FINA aftermovie-t

A Trinity és a Young and Partners részvételével induló konzorcium egy közepes pr ügynökség éves forgalmáért vállalta a melót. Külön csavar a történetben, hogy a vb után kapták a megbízást.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, Magyar Nemzet)
hirdetés

41 pályázó 300 képe közül választottak nyerteseket.

Azt kérik, hogy mindenki töltse ki a kérdőívüket a témáról.

Mi van a Facebookon túl érdekes, miért jön néha jól az inkognitó mód, és mit csinál a Prezi társalapító Halácsy Péter, ha valamit nagyon meg akar tudni?

A New Wave Mediához tartozó Ozone Tv és a Life reklámidejét értékesíti januártól a sales house.

FRISSÍTVE A márkázott tartalom címében történt, később azzal is viccelődtek, hogy a lábgombának nem kell útlevél és GPS.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés