hirdetés
hirdetés
hirdetés

230 millióból hozzák ki a FINA aftermovie-t

A Trinity és a Young and Partners részvételével induló konzorcium egy közepes pr ügynökség éves forgalmáért vállalta a melót. Külön csavar a történetben, hogy a vb után kapták a megbízást.

hirdetés

A Magyar Nemzet fedezte fel, hogy a Kuna Tibor két pr cégét, a Trinityt és a Young and Partnerst is magában foglaló konzorciumra bízták a FINA vb utókommunikációját szolgáló videó elkészítését.

Az erről szóló közbeszerzést a lap szerint négy nappal a vb vége előtt írták ki és most hirdettek rajta eredményt – nagy mázli, hogy mivel amúgy is rengeteget dolgoztak a vb-n, biztos van nyersanyaguk hozzá, különben vissza kellene menniük az időben.

Így viszont különösen talányos, hogy a vágáson és utómunkán mi fog 230 millióba kerülni. A Magyar Nemzet szerint egy alvállalkozó dolgozik majd rajta, próbáltam volna részleteket kisakkozni a hirdetményből, de sem az uniós, sem a magyarországi közbeszerzési értesítőben nem bukkantam rá, ha a megbízó Nemzeti Kommunikációs Hivatal reagált, megpróbálok a megértés egy magasabb szintjére lépni.

A Magyar Nemzet írta meg hétvégén azt is, hogy a Szerencsejáték Zrt.-től is leesett 327 millió forintnyi rendezvényes megbízás, úgyhogy a szűkölködés kísértete egyelőre elkerülheti Szíjjártó Péter jóbarátjának cégét. (Vicces fordulat egyébként, hogy szintén a Magyar Nemzet néhány hete, a Rogánminisztérium költéseit elemezve még azt mutatta ki, hogy már a Trinity/Young and Partners is szívóágon van, és Balásy Gyula New Landje és Lounge Designja viszi a zsírosabb propagandamelókat, de szerencsére a magyar államnak több keze is van.)

(forrás: Kreatív Online, Magyar Nemzet)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés