hirdetés
hirdetés
hirdetés

Post-it War: sok ügynökség szállt harcba

Eddig 22 ügynökség jelentkezett a május 10-én meghirdetett Post-it War versenyre. A toborzás folytatódik, bárki harcba szállhat a kommunikációs iparból.

hirdetés

22 nagy, kicsi, budapesti és vidéki ügynökség jelentkezett a Kreatív, az Effectiv-Art és a 3M közös kommunikációs szakmai versenyére, a csütörtökön meghirdetett első magyarországi Post-it War-ra. 

Akik önként és dalolva jelentkeztek a harcra

Myrtis Creative 
Budapest

Bee Group Hungary
Budapest

Dlight
Szentendre

HPS Group
Budapest

Schneider & Saltz
Pécs

Euro RSCG
Budapest

Kirowski Isobar
Budapest

Art Média
Budapest

Hírek Média
Budapest

McCann Erickson
Budapest

Avalanche
Budapest

Ebola
Budapest

Adamsky
Budapest

DDB
Budapest

Initiative-Brand Connection
Budapest

Raygun
Budapest

Bemind
Veszprém

Binga 
Szeged

Factory Creative Studio
Szeged

4BRO  
Budapest

Café Communications 
Budapest

Salt Communications
Budapest

 

A hadbalépők - a kontaktszemélyek feltüntetett elérhetőségével együtt - a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címen Post-it War tárgymegjelöléssel jelentkezhetnek, és írják meg, ha szükségük van a színes cetlikre. Ugyanis még három jelentkező ingyen kaphatja meg a futártól a 3M összes színű Post-it munícióját (a cég eredetileg 25 versenyzőnek biztosította a színes cetliket, a felsorolt 22 ügynökség pedig mind igényelt Post-iteket). Nekik az átvételkor egy háborúba lépési nyilatkozatot kell aláírni, annak érdekében, hogy a szállítmányt tényleg a harcra használják fel.

A versenyben természetesen saját Post-itekkel is lehet dolgozni, így bárki jelentkezhet. Az ingyenes muníciót a jelentkezés sorrendjében osztjuk ki.

Etikai kódex (játékszabályzat)

A Post-it háborúba bárki beléphet egyénileg vagy csapatban, aki marketing-, reklám- vagy kommunikációs területen dolgozik. A háborúban minden eszköz megengedett, ami a szavazataid számát növeli. Üzenj, buzdíts, toborozz, reagálj, támadj vissza! Post-it alkotásaidat kiteheted beltérre, kültérre, ablakra, falra, ahová tetszik. Bármiről csinálhatsz képet, amivel nem sértesz meg másokat.

A háború időtartama: 2012. május 10. – 2012. június 21.

A pályaművekről készült fotókat a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre várjuk  június 13-ig. A Kreatív Online-on minden csütörtökön az addig beérkezett műveket tesszük közzé. (Egyéb weboldal, Facebook-oldal a művek népszerűsítésére megengedett.)  

A játék kezdetétől a végéig folyamatosan lehet szavazni és pontozni. Június 15-én a versenyben lévő összes alkotást újra publikáljuk a Kreatív Online-on, a szavazás végül június 21-én zárul. A versenyzők több anyaggal is harcba szállhatnak, a pontok összeadódnak, de egyetlen monumentális alkotással is lehet nagyon sok pontot szerezni. A kapott muníció metlett, más forrásból szerzett hadianyagot is fel lehet használni. 

A Post-it War első helyezettje a győzelmi mámoron kívül egy Apple Tv-t, vízipisztoly-arzenált és 3M irodaszer-csomagot kap, és jár neki a győzelmi zászló, valamint a háborús kitüntetés is. A második és a harmadik helyezett 3M egységcsomagot érdemel ki. A győztes csapatok munkáját a Kreatív magazin is bemutatja.

Update: A nagy érdekődés miatt a 3M úgy döntött, hogy emeli a limitet, és 30 jelentkező cég részére biztosít Post-iteket. Ezt a határt cikkünk megjelenése óta elértük, így a többi jelentkezőnek saját erőforrásból kell biztosítania a muníciót.

Cikkünk megjelenése után az alábbi nyolc ügynökség szállt harcba: Up Hungary, We Love Kreatív, Grey, Bögrecast Online Kommunikációs Ügynökség, Hypnosia, 42 Digital, VM. Komm és az Artvertising. 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés