hirdetés
hirdetés
hirdetés

21 év után távozik Megyer Örs az ÖRT éléről

Új elnöke van az Önszabályozó Reklám Testületnek (ÖRT) dr. Molnár Kálmán, az Unilever jogi és vállalati kapcsolati Igazgatója személyében. Megyer Örs 21 év után visszavonult az elnökségtől, de tiszteletbeli elnökként, valamint a panaszbizottság elnökeként továbbra is segíti az ÖRT munkáját. Májustól Gerendi Zsolt az új főtitkár, Fazekas Ildikó pedig igazgatóként a stratégiai feladatokra koncentrál.

hirdetés

Az ÖRT idei közgyűlésén Megyer Örs, aki 21 éve volt a szervezet elnöke, bejelentette, hogy visszalép az elnökségtől, akinek Takács Ildikó, a szevezet alapító tagja a Reklám Önszabályozásért Nagydíjat adta át.

Megyer Örs

„Büszke vagyok arra, hogy ilyen sokszor bizalmat szavazott a reklámszakma jelentős részét tömörítő tagság. A 21 évet a folyamatos bővülés és fejlődés jelentette, ugyanakkor a reklámipart érintő kihívások sohasem hagyták elkényelmesedni az ÖRT-öt. Új szolgáltatások bevezetésével, a reklám-önszabályozás teljeskörű rendszerének valamennyi elemét felhasználva – előzetes véleményezés, monitoring és a szakma intenzív edukációja – dolgoztunk a reklámokba és a reklámipar önszabályozásába vetett hit kialakítása és megtartása érdekében. Megtiszteltetés számomra, hogy tiszteletbeli elnökként továbbra is számítanak rám és természetesen örömmel vállaltam a panaszbizottság elnöki feladatait is. Így nem is vissza, hanem tulajdonképpen oldalra lépek, 21 év után itt az ideje, hogy új elnök legyen. Jó kezekbe adom át a stafétabotot. Dr. Molnár Kálmán személyében kiváló új elnöke lesz az ÖRT-nek – fogalmazott dr. Megyer Örs, az ÖRT leköszönő elnöke.

„Az ÖRT konkrét, reklámetikai eljárásaiban a továbbiakban is biztosított a döntéshozatal függetlensége, hiszen a panaszbizottság elnöki feladatait továbbra is Megyer Örs látja el" – nyilatkozta dr. Molnár Kálmán az ÖRT új elnöke.

Molnár Kálmán

„Szerencsénk van, hogy szakmai tudásának, kiegyensúlyozott és kiegyensúlyozó egyéniségének értékeit az ÖRT élvezhette. Ugyanakkor ikonikus az is, hogy Molnár Kálmán személyében egy olyan vállalat képviselője tölti be mostantól az elnöki tisztet, amely a világon mindenütt az önszabályozás élharcosa, az önszabályozási ügyek fő támogatója. Ráadásul az Unilever volt az ÖRT alapításakor a hirdetői oldal fő szervezője. Szóval az állandóság és változás kiváló ötvözete jön létre – hangsúlyozta Fazekas Ildikó leköszönő főtitkár, akinek posztját májustól Gerendi Zsolt (Dentsu Aegis Network) veszi át, Fazekas pedig a továbbiakban szakmai igazgatóként főként stratégiai feladatokra koncentrál.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés