hirdetés
hirdetés
hirdetés

21 díj a 2017-es Mediadesignon

Kiosztottuk a Kreatív által idén ötödször meghirdetett Mediadesign díjait. 

hirdetés

Október 26-án volt az ötödször megrendezett Mediadesign díjátadója. A 2017-es versenyre 58 pályázat érkezett, ebből három diáknevezés volt. A döntőben 29 pályázat versenyzett, ebből 21-nek ítélt díjat a zsűri.

A díjátadón készült képek a lenti fotóra kattintva tekinthetők meg, alatta pedig a díjazottak listája.

Különdíjat Albu Réka Abigél kapta
Kattints a képre, és még több kép lesz!
 

"B" FŐKATEGÓRIA

Tartalomalapú marketingmegoldások

1. Web

BRONZ
pályázat: Nem gyerekjáték
pályázó: Mediarey Hungary Services
megbízó: Mercedes-Benz

Staropramen Gasztroforradalom
Staropramen Gasztroforradalom

EZÜST
pályázat: Staropramen Gasztroforradalom
pályázó: UP Advertising
társpályázó: Branditorial

2. Mobil

Döntőbe jutott
pályázat: Nem gyerekjáték
pályázó: Mediarey Hungary Services
megbízó: Mercedes-Benz

Nem gyerekjáték
Nem gyerekjáték

3. Print

Döntőbe jutott
pályázat: Vedd Észre: A Párkapcsolati Erőszak Nem Véletlen
pályázó: Myad Marketing
megbízó: NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesület)

"A" FŐKATEGÓRIA

I. Printanyagok

1. Újságok, folyóiratok

ARANY
pályázat: HVG Címlapok
pályázó: Hammer MS
megbízó: HVG Kiadó

HVG címlap
HVG címlap

2. Magazinok

BRONZ
pályázat: Hamu és Gyémánt Magazin
pályázó: Hamu és Gyémánt

Fördős Zé magazin
Fördős Zé magazin

EZÜST
pályázat: Fördős Zé magazin
pályázó: Dekoratio Branding & Design Studio
megbízó: Street Kitchen, Fördős Zé

Apa magazin
Apa magazin

ARANY
pályázat: Apa magazin
pályázó: Marquard Media

3. Külön kiadványok

EZÜST
pályázat: BRAND7
pályázó: Dekoratio Branding & Design Studio

A Nagy Húskönyv
A Nagy Húskönyv

ARANY
pályázat: A Nagy Húskönyv
pályázó: Spar Magyarország
megbízó: HG Media

4. Márkamagazinok

Döntőbe jutott
pályázat: Fókuszban az Audi Hungaria 2016
pályázó: Hamu és Gyémánt
megbízó: Audi Hungaria

Mercedes
Mercedes

BRONZ
pályázat: Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft 2016. évi éves beszámolója
pályázó: KRQ Communications
megbízó: Mercedes-Benz Manufacturing Hungary

5. Könyvek

EZÜST
pályázat: Ziemowit Szczerek: Jön Mordor és felfal minket, avagy a szlávok titkos története
pályázó: Sosity Beáta
társpályázó: Kiss Barnabás
megbízó: Typotex Kiadó

Jaroslav Rudis
Jaroslav Rudis

6. Címlap, borító

BRONZ
pályázat: Jaroslav Rudis: Nemzeti Sugárút
pályázó: Sosity Beáta
megbízó: Typotex Kiadó

7. Prospektusok, szórólapok, poszterek, dm

Döntőbe jutott
pályázat: Nézd máskép(p)!
pályázó: Bartók Plusz Operafesztivál
társpályázó: ROSVIG Reklámügynökség
megbízó: Miskolci Operafesztivál

Nézd Máskép(p)!
Nézd Máskép(p)!

II. Web

1. Információs oldalak

Döntőbe jutott
pályázat: Accelsiors B2B weboldal
pályázó: Café Design
társpályázó: Usernet
megbízó: Accelsiors

Kosáréték.hu
Kosáréték.hu

BRONZ
pályázat: Kosárérték.hu
pályázó: BIG FISH

2. Kereskedelmi és szolgáltató oldalak

Döntőbe jutott
pályázat: XAPT responsive website redesign
pályázó: fps ügynökség
társpályázó: XAPT new frontier group

3. Infografika / infovideó

Döntőbe jutott
pályázat: GE Digital Employer Branding
pályázó: MyAd Marketing
társpályázó: Grayling Hungary
megbízó: GE Digital

III. Mobilfelületek

1. Információ szórakoztatás

Döntőbe jutott
pályázat: Pixeldesigners Magazine – XVIII.szám
pályázó: Pixeldesignert Magazin

HGYDigital
HGYDigital

EZÜST
pályázat: HGYDigital
pályázó: Hamu és Gyémánt

2. Promóció

BRONZ
pályázat: Bori X
pályázó: ONCE Digital Arts
társpályázó: Etalonprodukció

3. Kereskedelem, szolgáltatás

BRONZ
pályázat: Prímaenergia gázpalack OkosApp – PB-gáz szintmérés és rendelés mobil applikáció
pályázó: Prímaenergia

CIB Bank
CIB Bank

EZÜST
pályázat: CIB Bank mobilalkalmazás – Pénzügyek egyszerűen
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

IV. Televízió

1. Vizuális és hangeffektek, animációk

ARANY
pályázat: Comedy Central pixel identek
pályázó: Viacom International Hungary

2. Műsorbeharangozók

BRONZ
pályázat: Fear The Walking Dead S3 Flashback Drops Teaser
pályázó: AMC Networks Central Europe

ARANY
pályázat: Django elszabadul – TV szpot (Paramount Channel)
pályázó: Viacom International Hungary

ARANY
pályázat: Kapj el ha tudsz! - TV szpot (Paramount Channel)
pályázó: Viacom International Hungary

KÜLÖNDÍJ
pályázat: John Irving: Garp szerint a világ – könyvterv
pályázó: Albu Réka Abigél

FŐDÍJ
pályázat: Kapj el ha tudsz! - TV szpot (Paramount Channel)
pályázó: Viacom International Hungary

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Az egyik legismertebb filmes, sorozatos, képregényes rendezvény hazai kiadását augusztusban rendezik.

Engedély nélkül került ki a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórházról szóló cikk. De nem a cikk szerzője, hanem az online szerkesztő távozik.

Kétfordulós tenderen választották ki az ügynökséget.

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés