hirdetés
hirdetés
hirdetés

21 díj a 2017-es Mediadesignon

Kiosztottuk a Kreatív által idén ötödször meghirdetett Mediadesign díjait. 

hirdetés

Október 26-án volt az ötödször megrendezett Mediadesign díjátadója. A 2017-es versenyre 58 pályázat érkezett, ebből három diáknevezés volt. A döntőben 29 pályázat versenyzett, ebből 21-nek ítélt díjat a zsűri.

A díjátadón készült képek a lenti fotóra kattintva tekinthetők meg, alatta pedig a díjazottak listája.

Különdíjat Albu Réka Abigél kapta
Kattints a képre, és még több kép lesz!
 

"B" FŐKATEGÓRIA

Tartalomalapú marketingmegoldások

1. Web

BRONZ
pályázat: Nem gyerekjáték
pályázó: Mediarey Hungary Services
megbízó: Mercedes-Benz

Staropramen Gasztroforradalom
Staropramen Gasztroforradalom

EZÜST
pályázat: Staropramen Gasztroforradalom
pályázó: UP Advertising
társpályázó: Branditorial

2. Mobil

Döntőbe jutott
pályázat: Nem gyerekjáték
pályázó: Mediarey Hungary Services
megbízó: Mercedes-Benz

Nem gyerekjáték
Nem gyerekjáték

3. Print

Döntőbe jutott
pályázat: Vedd Észre: A Párkapcsolati Erőszak Nem Véletlen
pályázó: Myad Marketing
megbízó: NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesület)

"A" FŐKATEGÓRIA

I. Printanyagok

1. Újságok, folyóiratok

ARANY
pályázat: HVG Címlapok
pályázó: Hammer MS
megbízó: HVG Kiadó

HVG címlap
HVG címlap

2. Magazinok

BRONZ
pályázat: Hamu és Gyémánt Magazin
pályázó: Hamu és Gyémánt

Fördős Zé magazin
Fördős Zé magazin

EZÜST
pályázat: Fördős Zé magazin
pályázó: Dekoratio Branding & Design Studio
megbízó: Street Kitchen, Fördős Zé

Apa magazin
Apa magazin

ARANY
pályázat: Apa magazin
pályázó: Marquard Media

3. Külön kiadványok

EZÜST
pályázat: BRAND7
pályázó: Dekoratio Branding & Design Studio

A Nagy Húskönyv
A Nagy Húskönyv

ARANY
pályázat: A Nagy Húskönyv
pályázó: Spar Magyarország
megbízó: HG Media

4. Márkamagazinok

Döntőbe jutott
pályázat: Fókuszban az Audi Hungaria 2016
pályázó: Hamu és Gyémánt
megbízó: Audi Hungaria

Mercedes
Mercedes

BRONZ
pályázat: Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft 2016. évi éves beszámolója
pályázó: KRQ Communications
megbízó: Mercedes-Benz Manufacturing Hungary

5. Könyvek

EZÜST
pályázat: Ziemowit Szczerek: Jön Mordor és felfal minket, avagy a szlávok titkos története
pályázó: Sosity Beáta
társpályázó: Kiss Barnabás
megbízó: Typotex Kiadó

Jaroslav Rudis
Jaroslav Rudis

6. Címlap, borító

BRONZ
pályázat: Jaroslav Rudis: Nemzeti Sugárút
pályázó: Sosity Beáta
megbízó: Typotex Kiadó

7. Prospektusok, szórólapok, poszterek, dm

Döntőbe jutott
pályázat: Nézd máskép(p)!
pályázó: Bartók Plusz Operafesztivál
társpályázó: ROSVIG Reklámügynökség
megbízó: Miskolci Operafesztivál

Nézd Máskép(p)!
Nézd Máskép(p)!

II. Web

1. Információs oldalak

Döntőbe jutott
pályázat: Accelsiors B2B weboldal
pályázó: Café Design
társpályázó: Usernet
megbízó: Accelsiors

Kosáréték.hu
Kosáréték.hu

BRONZ
pályázat: Kosárérték.hu
pályázó: BIG FISH

2. Kereskedelmi és szolgáltató oldalak

Döntőbe jutott
pályázat: XAPT responsive website redesign
pályázó: fps ügynökség
társpályázó: XAPT new frontier group

3. Infografika / infovideó

Döntőbe jutott
pályázat: GE Digital Employer Branding
pályázó: MyAd Marketing
társpályázó: Grayling Hungary
megbízó: GE Digital

III. Mobilfelületek

1. Információ szórakoztatás

Döntőbe jutott
pályázat: Pixeldesigners Magazine – XVIII.szám
pályázó: Pixeldesignert Magazin

HGYDigital
HGYDigital

EZÜST
pályázat: HGYDigital
pályázó: Hamu és Gyémánt

2. Promóció

BRONZ
pályázat: Bori X
pályázó: ONCE Digital Arts
társpályázó: Etalonprodukció

3. Kereskedelem, szolgáltatás

BRONZ
pályázat: Prímaenergia gázpalack OkosApp – PB-gáz szintmérés és rendelés mobil applikáció
pályázó: Prímaenergia

CIB Bank
CIB Bank

EZÜST
pályázat: CIB Bank mobilalkalmazás – Pénzügyek egyszerűen
pályázó: CIB Bank
megbízó: Intesa Sanpaolo Group

IV. Televízió

1. Vizuális és hangeffektek, animációk

ARANY
pályázat: Comedy Central pixel identek
pályázó: Viacom International Hungary

2. Műsorbeharangozók

BRONZ
pályázat: Fear The Walking Dead S3 Flashback Drops Teaser
pályázó: AMC Networks Central Europe

ARANY
pályázat: Django elszabadul – TV szpot (Paramount Channel)
pályázó: Viacom International Hungary

ARANY
pályázat: Kapj el ha tudsz! - TV szpot (Paramount Channel)
pályázó: Viacom International Hungary

KÜLÖNDÍJ
pályázat: John Irving: Garp szerint a világ – könyvterv
pályázó: Albu Réka Abigél

FŐDÍJ
pályázat: Kapj el ha tudsz! - TV szpot (Paramount Channel)
pályázó: Viacom International Hungary

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés