hirdetés
hirdetés
hirdetés

20 százalékot estek vissza Mészáros Lőrinc lapbirodalmának eladott példányszámai

A Matesz adatai szerint a Magyar Nemzet olvasói a Népszavához pártolhattak át. A több éves tendencia Mészáros lapjain látszik meg a legjobban.

hirdetés

Az Mfor.hu számolt be a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (Matesz) adatai alapján a nyomtatott lappiac elmúlt évének eladott példányszámairól. Ezek egyébként átlagosan több éve csökkennek, de például a Népszava növelni tudta a számait, egyéves viszonylatban 10 százalékkal, negyedévesben 7-tel: 19,9 ezerről 21 ezer fölé ment. Ezzel szemben a piac "zuhanóban van", írják a számok alapján, és ebből arra is következtetnek, hogy a Magyar Nemzet olvasóinak nagy része a Népszavához pártolt át.

A Nemzeti Sport közel 32 ezres eladott példányszáma negyedéves szinten stagnálást mutat (de az egy évvel ezelőtti számokhoz képest azonban 10 százalékos visszaesést), a hetilapok között is hasonló a tendencia: a 32 ezres HVG stagnál, az azóta megszűnt Heti Válasz 10 százalékot esett vissza, a 168 óra 13 százalékot. A bulvárlapok szinte mind visszaestek, a Blikk és a Bors közel 10 százalékot.

Mészáros Lőrinc vidéki lapbirodalma összességében 20 százalékos visszaesést produkált az elmúlt évben. Ez látható többek között a lenti ábrán is.

Az Mfor által vizsgált 13 Mészáros-lapból 2016 harmadik negyedévében több mint 249 ezer példányt adtak el átlagosan, ez mára közel 200 ezerre zuhant vissza. "A legnagyobb visszaesést a Napló (24,5 százalék), a Dunaújvárosi Hírlap (23,5 százalék) és a Fejér Megyei Hírlap (22,3 százalék) szenvedte el" - írják, a legkisebb veszteséget pedig a Békés Megyei Hírlap produkálta, 10,46 százalékkal kevesebb fogyott belőle az egy évvel ezelőttihez képest, továbbá 13 százaléknál kisebb visszaesés volt még a Petőfi Népénél, a Somogyi Hírlapnál, a Tolnai Népújságnál és a Vas Népénél. 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Főhősünknek igencsak jól jönne egy csoki, hogy kijöjjön a karantén utáni katatóniából.

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés