hirdetés
hirdetés
hirdetés

2020 márciusában érkezik Európába a Disney+

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

A Disney bejelentette, hogy az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Spanyolországban, Németországban és Franciaországban március 31-én indítják el a Disney+ felületét. 

 

A hatalmas könyvtárral (többek között Pixar, Marvel és NatGeo tartalmakkal is) rendelkező, számos friss saját gyártású sorozatot (köztük a Star Wars univerzumában játszódó The Mandaloriant) is magába foglaló szolgáltatás november 12-én startol Észak-Amerikában és Hollandiában.

A korábbi tervek szerint Kelet-Európába 2021-ben érkezne meg a szolgáltatás.

A Disney, az Apple, a WarnerMedia vagy az NBCUniversal aktivizálódása miatt felélénkülő streamingpiacról a Kreatív novemberi számunkban olvashattok bővebben. Nemrég ugyanis az Apple indította el például Magyarországon is az Apple+-t, illetve október óta a Netflix is nagyobb erőkkel lokalizálja magyarra tartalmait.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Így az ügynökség készíthette a lakáskassza új reklámfilmjét.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés