hirdetés
hirdetés
hirdetés

2020 a nagy csatornákon: az RTL új showműsort indít, a TV2 az Exatlonban bízik

Némi üzengetés mellett kiderült, hogy mivel készül év végéig, illetve a jövő évre a két legnagyobb hazai tévétársaság.

hirdetés

Az eddig bejelentett újdonságok (a TV2 műsorairól itt, az RTL bejelentéseiről itt írtunk) mellett néhány friss infót  is tartogatott a Big Picture tévés konferenciára Fischer Gábor a TV2 Csoport programigazgatója, és Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese.

Nem maradt azért el az üzengetés sem a két vetélytárs között, amelynek részeként Fischer inkább a TV2 kábelportfóliójának felfutását domborította ki, Kolosi viszont az RTL Klub főműsoridős sikereit emlegette fel. De a tévés stratégiák összecsapása mellett azért szó esett konkrét műsortervekről is.

Felturbózott Exatlon Hungary

Fischer kijelentette, hogy a rosszul teljesítő Fuss, család, fuss!-ból biztosan nem készül több évad, viszont az Exatlon Hungary új köntösben, egy felújított, menőbb, a Dominikai Köztársaság déli partjainál forgatott pályán felvett részekkel folytatódik 2020-ban. Szintén 2020 tavaszán jelentkezik új évaddal a Bezár a bazár, mint ahogy a Sztárban sztár leszek új évadára is hamarosan indul a casting.

Még az idei évre tartogatja a Catch című sportvetélkedőt a TV2 Csoport, amelyben 4 fős csapatok fogócskáznak extrém pályákon Ördög Nóra műsorvezetése és Gundel Takács Gábor kommentárja mellett.

Digitális premierek, és egy új show az RTL-től

Kolosi Péter a korábban a Nagy Kreatív Napon bejelentett új, saját gyártású fikciós sorozatok mellett (Apatigris, Bátrak földje, Mellékhatás) elárulta, hogy az RTL Magyarország Hírigazgatósága Bűnös lelkek címmel készít bűnügyi riportmagazint. A műsor az elmúlt évek megtörtént, nagy figyelemmel követett bűnügyeit (például a móri gyilkosságot) járja körül szemtanúk, áldozatok megszólaltatásával, és színészek által újrajátszott jelenetekkel.

Kiderült az is, hogy a nemrég elindított RTL Most+ felületén debütál a lineáris adásba kerülés előtt az új történelmi telenovella, a Bátrak földje első három epizódja is a karácsonyi időszakban. Emellett szintén az ünnepek alatt a digitális felületre kerül fel a heti, saját gyártású sorozatok összes eddigi epizódja is.

A Bátrak földje promója:

Kolosi beszélt arról is, hogy az X-Faktor 2020-ban is folytatódik, de 2020-ban egy másik sikeres nemzetközi formátum hazai adaptációjával is előrukkolnak. Ez a The Masked Singer nevű showműsor lesz, amelyben híres énekesek teljes inkognitóban, elmaszkozva és beöltöztetve lépnek a színpadra, és az adások végén csak a kieső kilétére derül fény.

Szintén folytatódik már tavasszal a Cápák között, és Kolosi szerint az Isten veled, Magyarország és a Toplista is új évaddal jelentkezik még 2020-ban.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés