hirdetés
hirdetés
hirdetés

2018-ban belép az Atmedia az online hirdetési piacra

Lukács Csaba ügyvezető szerint a 4-5. legnagyobb online sales house lesznek januártól.

hirdetés

Lukács Csaba, az Atmedia tévés sales house ügyvezetője a Kreatív által szervezett Médiakonferencián jelentette be azt, amit többek között az áprilisi címlapinterjúnkban is pedzegetett már: az Atmedia belép az online hirdetési piacra is.

Lukács Csaba bejelenti az online piacra való belépésüket egy kerekasztal-beszélgetésen

Lukács az ügy részleteiről ugyan nem árult el részleteket (a hivatalos bejelentés hétfőn érkezik), annyit mondott, hogy a 4-5. legnagyobb online portfólió lesz az övék, 170 milliós teljes oldalmegtekintéssel és havi 3,6-3,7 milliós valós felhasználói számmal. Az együttműködő partnerekről egyelőre nincs információ, további részletek hétfőn.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés
hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.