hirdetés
hirdetés
hirdetés

1 nap 10 kép - Bécstől a Kertemig

Bécsben ébredt kedden kora reggel Zvara Krisztián, majd a megbeszélések, pizza és kávék sora után levezetésképpen a Kertemben ült kollégáival. 1 nap 10 kép, második rész.

hirdetés

Hajnal egykor küldte 1 nap 10 kép című sorozatunkhoz készített fotóit és képaláírásait Zvara Krisztián, a PHD stratégiai csoportvezetője: "A hosszú hétvégék utáni visszatérés sosem könnyű. Főleg, ha hajnali keléssel és 3 óra utazással indul...Ennek ellenére lazább, csendes keddre számítottam, ami részben be is igazolódott: semmi ügyfélprezi, semmi brief vagy médiás bemutatkozó. Lett helyette más. Nem kevés. És mindig lesz is, mert akkor szép az élet, ha zajlik. Úgyhogy jutott tanulás, alkotás, segítés, étek, ital, meglepődés és egy hangyányi pihenés is talán, meglátjuk. A többit majd holnap. Vagyis ma."

 

Családos bécsi hosszúhétvége után rohanás a pályaudvarra. Így néz ki a Fernwarme Wien kora reggel. Bárki bármit mond, még mindig a legkirályabb épület a városban, a Charlie és a csokigyár jut eszembe, ahányszor csak látom

 

Reggeli túlélőkészlet: koffein, víz és sonkás szenya az agynak és gyomornak, előttem sajtó, utánam a többi vagon. Mellettem rohan az osztrák táj.

 

Egy (remélhetőleg) 500 pinget érő segítség a japán PHD-nek, avagy randomizált agytorna a SOURCEban, ahogy beérek, csak hogy beinduljon a gondolkodás.

 

Szuperképesség: mítingelés állva és ülve egyaránt, Xavier professzor sír a féltékenységtől.

 

Furcsamód nemrég 4 nap római vakáció után is alig vártam a Platán pizzáját, ami olaszabb az olasznál is. A doboz pedig jótékonyan elfedi az asztalt uraló káoszt.

 

Kell a koffein, gyors kávé a „Bruce Willis-teraszon”. Reggelre a felhőkarcolók általában csodamód eltűnnek. (összehasonlításként a filmbéli terasz képe balra)

 

„Ha ez benne lesz a Kreatívban, jövök neked 2 ropival” - mutatja Réka, miután bolognai maradékot és répát helyez el a munkaállomásom egyes felületein.

 

Vége a napnak (jócskán), egy esti fröccsözés a Kertemben a PHD egy részével - balról jobbra Réka, Zsuzsi, Zsuzska, Szilvi, Zizi, Fruzsi és jómagam

 

Visszafelé már romantikus sötétbe burkolózik az iroda. Még jó, hogy közel a Kertem, fel tudom szedni a csomagjaimat, és irány haza

 

Hedonista este, egy ágyban sokakkal: Daenerys, Tyrion, Arya, Sansa és Jon vár Martin tolmácsolásában. Paplan magamra, mert ugyan most május vége és meleg van, „Winter is coming”.

 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés