hirdetés
hirdetés
hirdetés

1 nap 10 David Hasselhoff

A Golin nevű tanácsadócég (korábban Golin Harris) szemináriuma volt a Cannes Lions reklámfesztivál nyitónapjának egyik legkeresettebb programja, ugyanis az ügynökség David Hasselhoffot is meghívta. A szekció címe "Relevance And The Hoff" és arról volt szó, hogy mi a közös mező egy márka mondandójában és abban, ahogy a fogyasztók a márkára gondolnak. A szekció rövid összefoglalója itt olvasható

hirdetés

David eljátssza, hogy megérkezik a partra

Davidet fogadják a fesztivál munkatársai

Emberek közös képet készítenek a hírességgel

David és egy szép kutya

David és a Kinght Riderben használt autójára hasonlító autó

David a cannes-i utcán halad

David, egy hölgy és még egy David

David a Golin ügynökség nyitószekciójában beszélget

David a Golin-szekcióban reagál a kamerára

A Grand Auditorium közönsége és a Gollin-szekció beszélgető emberei, közöttük David

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés