hirdetés
hirdetés
hirdetés

1910-es archív fotóra épül a Gyulai évfordulós kampánya

A 150. születésnapot az Insomnia reklámozza.

hirdetés

Tenderen nyerte el a Gyulai márka 150. évfordulójának kommunikációjáról szóló megbízást az Insomnia. A reklámügynökség korábban is dolgozott a márkával.

Az eredményül született integrált kampány gerince az alábbi szpot, amely egy eredeti, 1910-es fotóval indul, majd azt eleveníti meg. A képen ifj. Balogh József is látható, aki a 108 évvel ezelőtti brüsszeli világkiállításon nagyot ment a kolbászával.

A május-júniusban futó integrált kampánynak egy promóció is része, gyulai hétvégéket és kolbászkódexeket (!) sorsolnak ki.

Az alkotók

Gyulahús
Marketing manager: Tamáskovitsné Gila Éva

Insomnia
Account director: Varga Dorottya
Head of art: de la Torre Dániel
Head of copy: Nagymáté Balázs
Produkciós ház: Fox Productions
Rendező: Vermes Iván
Producer: Csupor Csilla


(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés