hirdetés
hirdetés
hirdetés

187 nevezés érkezett a Prizmára

Az Uniomedia küldte be a legtöbb pályázatot. November 22-én díjátadó.

hirdetés

A kilencedik Prizma Kreatív PR Díjra rekordszámú nevezés érkezett, és bár mindig több érkezik az előzőhöz képest, ezúttal még a szokásosnál is látványosabb a növekedés a pályázatok számában: tavaly 119, míg idén 187. A legtöbb nevezés az Uniomediától jött (35), őket követi a Noguchi Porter Novelli (14), az Adamsky (11) és a Café PR (9). A projektek - feladattípusok főkategória legnépszerűbb alkategóriája a CSR-megoldások és az Influence PR-kampányok, a PR-eszközök szerinti bontásban az Esemény mint PR-eszköz, a szektorok/iparágak között pedig az FMCG-termékek voltak.

Az online zsűrizés elkezdődött, a személyes forduló november 9-én lesz, a shortlist a Kreatívon jelenik majd meg azt követően. A zsűri tagjainak listája erre található.

Az eredményhirdetés és a díjátadó november 22-én lesz az Akvárium Klubban, este fél 8-tól. Idén, rendhagyó módon, a díjátadó nem a PR Napot követi, mivel utóbbi konferenciánkat megújítva, áttematizálva rendezzük meg november 23-án PR&Natív címen, utóbbiról erre találhatók előzetes információk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés