hirdetés
hirdetés
hirdetés

187 nevezés érkezett a Prizmára

Az Uniomedia küldte be a legtöbb pályázatot. November 22-én díjátadó.

hirdetés

A kilencedik Prizma Kreatív PR Díjra rekordszámú nevezés érkezett, és bár mindig több érkezik az előzőhöz képest, ezúttal még a szokásosnál is látványosabb a növekedés a pályázatok számában: tavaly 119, míg idén 187. A legtöbb nevezés az Uniomediától jött (35), őket követi a Noguchi Porter Novelli (14), az Adamsky (11) és a Café PR (9). A projektek - feladattípusok főkategória legnépszerűbb alkategóriája a CSR-megoldások és az Influence PR-kampányok, a PR-eszközök szerinti bontásban az Esemény mint PR-eszköz, a szektorok/iparágak között pedig az FMCG-termékek voltak.

Az online zsűrizés elkezdődött, a személyes forduló november 9-én lesz, a shortlist a Kreatívon jelenik majd meg azt követően. A zsűri tagjainak listája erre található.

Az eredményhirdetés és a díjátadó november 22-én lesz az Akvárium Klubban, este fél 8-tól. Idén, rendhagyó módon, a díjátadó nem a PR Napot követi, mivel utóbbi konferenciánkat megújítva, áttematizálva rendezzük meg november 23-án PR&Natív címen, utóbbiról erre találhatók előzetes információk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés