hirdetés
hirdetés
hirdetés

187 nevezés érkezett a Prizmára

Az Uniomedia küldte be a legtöbb pályázatot. November 22-én díjátadó.

hirdetés

A kilencedik Prizma Kreatív PR Díjra rekordszámú nevezés érkezett, és bár mindig több érkezik az előzőhöz képest, ezúttal még a szokásosnál is látványosabb a növekedés a pályázatok számában: tavaly 119, míg idén 187. A legtöbb nevezés az Uniomediától jött (35), őket követi a Noguchi Porter Novelli (14), az Adamsky (11) és a Café PR (9). A projektek - feladattípusok főkategória legnépszerűbb alkategóriája a CSR-megoldások és az Influence PR-kampányok, a PR-eszközök szerinti bontásban az Esemény mint PR-eszköz, a szektorok/iparágak között pedig az FMCG-termékek voltak.

Az online zsűrizés elkezdődött, a személyes forduló november 9-én lesz, a shortlist a Kreatívon jelenik majd meg azt követően. A zsűri tagjainak listája erre található.

Az eredményhirdetés és a díjátadó november 22-én lesz az Akvárium Klubban, este fél 8-tól. Idén, rendhagyó módon, a díjátadó nem a PR Napot követi, mivel utóbbi konferenciánkat megújítva, áttematizálva rendezzük meg november 23-án PR&Natív címen, utóbbiról erre találhatók előzetes információk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Amit a Bold készített a gyümölcslémárkának. 

A magyarországi Bioderma először dolgozik PR-ügynökséggel.

Az éves adóbevallási bulijukra keresik azokat, akik húznák a talpalávalót.

Magyarország felé nyitna a fesztivál.

A Revealu nyerte a Global Legal Hackathlon döntőjét.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés