hirdetés
hirdetés
hirdetés

187 nevezés érkezett a Prizmára

Az Uniomedia küldte be a legtöbb pályázatot. November 22-én díjátadó.

hirdetés

A kilencedik Prizma Kreatív PR Díjra rekordszámú nevezés érkezett, és bár mindig több érkezik az előzőhöz képest, ezúttal még a szokásosnál is látványosabb a növekedés a pályázatok számában: tavaly 119, míg idén 187. A legtöbb nevezés az Uniomediától jött (35), őket követi a Noguchi Porter Novelli (14), az Adamsky (11) és a Café PR (9). A projektek - feladattípusok főkategória legnépszerűbb alkategóriája a CSR-megoldások és az Influence PR-kampányok, a PR-eszközök szerinti bontásban az Esemény mint PR-eszköz, a szektorok/iparágak között pedig az FMCG-termékek voltak.

Az online zsűrizés elkezdődött, a személyes forduló november 9-én lesz, a shortlist a Kreatívon jelenik majd meg azt követően. A zsűri tagjainak listája erre található.

Az eredményhirdetés és a díjátadó november 22-én lesz az Akvárium Klubban, este fél 8-tól. Idén, rendhagyó módon, a díjátadó nem a PR Napot követi, mivel utóbbi konferenciánkat megújítva, áttematizálva rendezzük meg november 23-án PR&Natív címen, utóbbiról erre találhatók előzetes információk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés