hirdetés
hirdetés
hirdetés

187 nevezés érkezett a Prizmára

Az Uniomedia küldte be a legtöbb pályázatot. November 22-én díjátadó.

hirdetés

A kilencedik Prizma Kreatív PR Díjra rekordszámú nevezés érkezett, és bár mindig több érkezik az előzőhöz képest, ezúttal még a szokásosnál is látványosabb a növekedés a pályázatok számában: tavaly 119, míg idén 187. A legtöbb nevezés az Uniomediától jött (35), őket követi a Noguchi Porter Novelli (14), az Adamsky (11) és a Café PR (9). A projektek - feladattípusok főkategória legnépszerűbb alkategóriája a CSR-megoldások és az Influence PR-kampányok, a PR-eszközök szerinti bontásban az Esemény mint PR-eszköz, a szektorok/iparágak között pedig az FMCG-termékek voltak.

Az online zsűrizés elkezdődött, a személyes forduló november 9-én lesz, a shortlist a Kreatívon jelenik majd meg azt követően. A zsűri tagjainak listája erre található.

Az eredményhirdetés és a díjátadó november 22-én lesz az Akvárium Klubban, este fél 8-tól. Idén, rendhagyó módon, a díjátadó nem a PR Napot követi, mivel utóbbi konferenciánkat megújítva, áttematizálva rendezzük meg november 23-án PR&Natív címen, utóbbiról erre találhatók előzetes információk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

A Spotify ledobta a cukiságbombát Németországban.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés