hirdetés
hirdetés
hirdetés

180 milliós a Pécs2010 nyomdai feladata

A Hungarofest három ajánlattevővel kötött szerződést a Pécs2010 programhoz kapcsolódó nyomdai feladatokra. Nyolc pályázatot bíráltak el, a nyertesek bruttó 180 millió forintból gazdálkodnak.
hirdetés

A Pátria Nyomdával, a Reálszisztéma Dabasi Nyomdával és a Printing-Demax Konzorciummal kötött keretmegállapodást a Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező. A nonprofit társaság a Pécs2010 – Európa Kulturális Fővárosa (EKF) program nyomdai feladatait bízza a három cégre bruttó 180 millió forint értékben.

A július végén meghirdetett nyomdatenderre nyolc ajánlat érkezett. A Közbeszerzési Értesítőből az derül ki, hogy a Hungarofest eredetileg a GMN-Pest Repro nevű céget sorolta a második helyre, ám az nem csatolta a határidőre várt igazolásokat és ezért ajánlatát érvénytelennek nyilvánították. A következő legkedvezőbb ajánlat a Printing-Demax konzorciumé volt.

A Közbeszerzési Döntőbizottság egyébként szeptember 24-én jogorvoslati eljárást indított, valamint megtiltotta a keretmegállapodás megkötését. Végül október 1-jén megszüntették az eljárást és ezt követően került sor a tervezettnél későbbi – október 22-i - szerződéskötésre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés