hirdetés
hirdetés
hirdetés

17 műhely csatlakoott a Nyitott Stúdiók programhoz

Az október 6–15-ig tartó Design Hét Budapest rendezvénysorozat egyik programpontja a Nyitott Stúdiók bemutatója. A tizenhét kiválasztott műhely látogatói betekintést nyerhetnek a tervezési és gyakran a gyártási folyamatokba is, valamint saját szemükkel láthatják, hogy a designerek és designstúdiók évről évre egyre felkészültebben várják az érdeklődőket.

hirdetés

2017-ben már tizenhét nyitott stúdió kerül a Design Hét Budapest programtárába. Az olyan klasszikus területek, mint a formatervezés, a grafika, a ruhatervezés vagy a belsőépítészet mellett a service design, az interaktív design, a food design, a social design és még számos más területret is felfedezhetnek az érdeklődők.

„A Design Hét Budapest szervezőiként minden évben arra inspiráljuk a Nyitott Stúdiók programhoz kapcsolódó műhelyeket, hogy ne csak megnyissák alkotói terüket a közönség számára, hanem egyedi programmal, az odalátogatók aktív bevonásával mutassák meg alkalmazott gyakorlati módszereiket és alkotói hitvallásukat” – mondta Osvárt Judit, a Design Hét Budapest projektvezetője.

A szervezők a szeptember 20-tól a város több száz pontján elérhető, összesen húszezer példányban terjesztett programfüzet mellett a Design Hét Budapest honlapján is feltüntetik a Nyitott Stúdiók programban részt vevő minden egyes műhelynél, hogy pontosan mikor látogatható, és mivel várja közönségét. 

A Design Hét Budapest 2017 Nyitott Stúdiók program résztvevői


81font Architecture & Design

BORD Építész Stúdió

Cellux Csoport

DOT for You

FabLab Budapest

Hello Wood

iamart Magyar Cementlap Manufaktúra

Industreal

Kortárs Építészeti Központ

Lucky Shepherd

OST

Paper Up!

Pici and the City

Printa

Rejka Erika

VLMI Produktív

Zsófi Hidasi

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés