hirdetés
hirdetés
hirdetés

17 év után tér vissza a Praktiker hr-vezetője

Márton Katalin barkácsáruház-lánc első magyar hr-menedzsereként kezdte a karrierjét. 

hirdetés

A szakember január 1-jétől tölti be a Praktikernél a hr-vezetői posztot. Márton Katalin 1997-ben, az akkor még német tulajdonban lévő Praktikernél kezdte pályafutását, mint a piacra lépő vállalat első hr-menedzsere. Részt vett a magyarországi központ és az első 10 áruház toborzás kiválasztásában, valamint a cég humánerőforrás-gazdálkodás alapjainak lerakásában. Ezt követően egy nemzetközi hr-menedzseri pozícióra váltott. Majd szintén első hr-vezetőként közreműködött a Posta Biztosító felépítésében, később pedig a Saint-Gobain Építőanyag Kereskedő Zrt. hr-igazgatójaként a cég átstrukturálásában, a modern hr-eszközök bevezetésében és működtetésében. 17 év után tért vissza a Praktiker Mester utcai központjába.

Márton Katalin

A szakember feladata lesz, hogy az immár magyar tulajdonban lévő Praktiker megfelelő válaszokkal tudjon szolgálni az aktuális munkaerőpiaci kihívásokra. A jövőben még nagyobb hangsúlyt kap a munkatársak megtartása, új munkatársak toborzása és az utánpótlás tervezése. A célkitűzéseket a jelenlegi munkatársak esetén a kompenzációs és teljesítményértékelési rendszer felülvizsgálatával, képzési és karriertervekkel, az új munkavállalók esetén pedig alternatív toborzási csatornák beillesztésével, munkáltatói márkaépítéssel, gyakornoki programokkal, illetve a duális képzési rendszer továbbfejlesztésével szeretné elérni - írják a közleményben.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés