hirdetés
hirdetés
hirdetés

15 milliós megbízás a Pilisi Parkerdőtől

Két ügynökség jelentkezett a Pilisi Parkerdő kommunikációs tenderére. A nyertes a becsült értéknél valamivel kevesebbért vállalta a megbízást. 

hirdetés

A Pilisi Parkerdő a Parkerdő természetesen - 2010-2012 című pályázathoz kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátására keresett ügynökséget. A tenderen a Bell and Partners és a Well Pr indult, az előbbi nettó 15 millió 24 ezer forintos ajánlatával nyert. A Pilisi Parkerdő is hasonlóan – 15 millió 150 ezerre - becsülte a feladatok értékét. A Well Pr nettó 16 millió 885 ezres ajánlatot tett.

A Bell and Partnersnek például nyitó- és zárórendezvényt, sajtótájékoztatókat, médiamegjelenéseket kell szerveznie, de szórólap- és tájékoztató táblák készítése, közvélemény kutatás és online feladatok ellátása is a megbízás része.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés