hirdetés
hirdetés
hirdetés

Több ezren adták vérüket a Trónok harca bűvöletében

A véradókat nemcsak a Trón elé vezették, hanem egy háborús zónában is körbesétálhattak.

hirdetés

"Add véred a Trónért!" - ezzel a szlogennel szervezett eseményt az HBO a Giant Spoonnal közösen a Trónok harca bűvöletében a texasi South By Southwest (SXSW) fesztiválon. Az akció részeként az amerikai Vöröskereszt számára vért felajánlók teljes Trónok harca-élményt kaptak, hiszen előbb név szerint a Trón elé vezették őket, majd a sorozat hangulatát idéző háborús zónában is körbesétálhattak.

Az aktivitást szervező Giant Spoon nagyon kitett magáért, hiszen Dublinból rendelték a leghitelesebb jelmezeket, és külön tréner oktatta a beépített szereplőket a sorozatban használt fiktív, dothraki nyelvre.

Az SXSW-n rendezett eseményen az első hírek szerint 15 ezren adtak vért, köztük sokan olyanok, akik először donorkodtak. Az akció a fesztivál után az egész USA-ban, majd világszerte, többek között Magyarországon is folytatódik.

A Trónok harca befejező, nyolcadik évada április 15-én indul, az előzetest ebben a cikkünkben mutattuk meg korábban.

(forrás: Kreatív Online, AdAge)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés