hirdetés
hirdetés
hirdetés

150 millió forintot ad a Médiatanács rövid- és kísérleti filmekre

Kisjátékfilmek és kísérleti filmek készítői pályázhatnak a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának idei Huszárik Zoltán-pályázatára. 

hirdetés

Az NMHH Médiatanácsa a Magyar Média Mecenatúra program keretében meghirdette idei évi Huszárik Zoltán-pályázatát. A kétfordulós eljárásban kisjátékfilmek és kísérleti filmek elkészítéséhez lehet támogatást igényelni, fordulóként 75 millió, összesen 150 millió forint keretösszegben. Az első forduló pályázati kiírására március 20-tól lehet jelentkezni, a szinopszisok beadási határideje április 20.

A támogatás feltétele, hogy a pályázó a film elkészülte után másfél éven belül legalább egy nemzetközi vagy hazai filmfesztiválra érvényesen nevezzen művével, amellett, hogy bemutatási szándéknyilatkozatot hoz egy országos televíziótól. Az első fordulóban nyertes alkotásokat 2018. szeptember 4-ig, a másodikban támogatottakat 2019. február 28-ig kell elkészíteni.

Egy pályázó egy fordulóban legfeljebb két szinopszist nyújthat be, alkotásonként a tervezett összköltség legfeljebb háromnegyedét, és maximum nyolcmillió forintot lehet elnyerni.

A Huszárik Zoltán-pályázatnak köszönhetően 2011 óta 78 alkotás jött létre, többek között Deák Kristóf Mindenki című Oscar-díjas alkotása is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.