hirdetés
hirdetés
hirdetés

12 milliót gyűjtött az SOS Gyermekfalvaknak az Orbit

400 gyereket nevelnek az SOS Gyermekfalvak. A kampányhoz az Auchan és az OMV is csatlakozott. 

hirdetés

Az Orbit Gyermekmosoly kampánya május 1. és június 30. között zajlott, lényege pedig az volt, hogy minden egyes megvásárolt Orbit rágógumi árának 1%-ával az SOS Gyermekfalvakat támogatta a cég. A kampányhoz csatlakozott az Auchan és az OMV Magyarország is. Két hónap alatt az eladott termékekből 11 318 000 forint gyűlt össze.

Négy éve fut az Orbit edukációs kampánya (a cég kommunikációs partnere és a kampány kivitelezője a Stern Communications), amellyel a gyermekek megfelelő száj- és fogápolási szokásaira, illetve a prevenció fontosságára szeretnék felhívni a figyelmet. A program részeként tavaly indult együttműködés az Orbit és a Magyarországon 1983 óta működő, a vér szerinti családjukat nélkülőző gyermekek számára létrejött SOS Gyermekfalvakkal. Az Orbit Gyermekmosoly kampányhoz idén fogorvos, pszichológus és több blogger mellett Horváth Éva, Mádai Vivien, Iszak Eszti, Pintér Adrienn (Ada) és Kovalcsik Ildikó (Lilu) is csatlakozott.

Az SOS Gyermekfalvak jelenleg közel 400 gyereket nevel, működéséről erre olvasható bővebben. A kampány (mikroszájt) során összegyűlt összeget, azaz közel 12 millió forintot a Gyermekfalvak általános működési költségei fedezésére, szájhigiéniai szűrésre és edukációra fordítja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés