hirdetés
hirdetés
hirdetés

12 milliárddal nőtt a TV2 Csoport bevétele, mégis veszteségesek

Az Igazságügyi Minisztérium cégjegyzékén már elérhető a TV2 Csoport 2017-es üzleti évének pénzügyi adatai. 32 milliárdos bevétel mellett még mindig 2 milliárd a veszteség.

hirdetés

Eszerint a TV2 Csoport bevétele 2016-17 között 20,7 milliárdról 32,8 milliárd forintra nőtt, ami nagyrészt annak köszönhető, hogy a 2017-es év állami költéseinek nagy része a közmédia mellett a TV2-nél landolt.

Gondolhatná az egyszeri szemlélődő, hogy 60 százalékkal emelkedő bevétellel már csak sikerül nyereséget is termelnie a cégnek, amely hosszú évek óta folyamatosan mínuszosan működik. Hát nem, 2017-ben még mindig 2 milliárd volt a cég vesztesége (ami persze javulás a 2016-os év 7,18 milliárdos veszteségéhez képest).

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Huawei reprezentatívként tálalt kutatása szerint, amelyből az derül ki, hogy a hatévesek között már csaknem mindnek volt okoseszköz a kezében.

Mármint nem azzal járnak, hanem a kommunikációs ügyfeleik közé került.

Megújítják a márka portfólió-kommunikációját.

A német utazásszervező eddig nem dolgozott ügynökségekkel, most influenszer-együttműködések is jönnek.

Ebben a szpotban senki nem azt kapja, amire igazából vágyik.

hirdetés
hirdetés

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók