hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

10 milliót költ film- és sorozatgyártásra a Médiatanács

Az NMHH továbbra is támogatja az Erdélyi Magyar Filmszemlét és a Savaria Filmszemlét is. Szitkomokat nem támogatnak, történelmi-évfordulós projekteket igen.

hirdetés

Forgatókönyvíró- és filmterv-fejlesztő pályázatot hirdet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa, amellyel tévéfilmek, animációs alkotások és filmsorozatok előkészítését támogatja, olvasható a hatóság közleményében.

Március 16-ig lehet pályázni a 10 millió forint keretösszegű Egri Lajos-pályázatra. A kiírás tévéfilmek, animációs alkotások és filmsorozatok készítésének szakmai előkészítéséhez járul hozzá, forgatókönyvre legfeljebb egymillió forintot, filmtervfejlesztésre maximum 2,5 millió forintot lehet elnyerni.

Támogatják a gyermek- és ifjúsági témájú filmterveket, illetve történelmi, kulturális évfordulókhoz köthető alkotásokat, adaptációkat, ugyanakkor az is szerepel a közleményben, hogy szitkomokra, tévésorozatokra és minisorozatokra nem nyújtható be pályázat. Itt nem teljesen világos a különválasztás, mert korábban azt írják, hogy filmsorozatok előkészítésével is lehet pályázni.

A nyertes alkotóknak év végéig kell elkészülniük az anyagaikkal, és vállalniuk kell, hogy az eljárásban támogatott forgatókönyvvel vagy filmtervvel pályázni fognak a soron következő tévéfilmes pályázatra. A Médiatanács 2011 óta 66 filmtervet és forgatókönyvet támogatott összesen 83,7 millió forinttal. A pályázati felhívás itt érhető el (ugyanott kérdéseket is fel lehet tenni a pályázás részleteiről).

Ezen kívül arról is döntés született, hogy az elmúlt évekhez hasonlóan a Médiatanács 1,5 millió forinttal támogatja a szombathelyi rendezésű IV. Savaria Filmszemlét, és 2 millió forinttal a 17. Filmtettfeszt – Erdélyi Magyar Filmszemlét. A testület a Savarián a dokumentumfilm, kisjátékfilm és filmetűd kategóriák győzteseinek, második és harmadik helyezettjeinek ajánl fel díjat, míg a Filmtettfeszten a Sárga Csikó díj és a Filmgalopp fődíj győzteseit díjazza.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.