hirdetés
hirdetés
hirdetés

1000 ajándékkönyvet rejtett el a Libri országszerte

A kampányhoz nagyon hangulatos szpotok is készültek Jakupcsek Gabrielllával, Beck Zolival és a Libri márkamenedzserével, Tamasi Szilviával. Most mutatjuk a kampánybejelentőt, illetve a fontos infókat az ajándékkönyvekről.

hirdetés

A kampánycél

A Libri december 1. és 24. között futó kampányában 1000 könyvet helyez el Budapest mellett még 20 vidéki városban. A könyveket a Libri könyvszakértőinek ajánlásával kapják meg a megtalálók egy különleges helyszínen, különleges csomagolásban. A könyvszakértők havonta ajánlanak könyveket a Libri oldalán, és köztük nemcsak ismert emberek, hanem a Libri dolgozói megtalálhatók, a márkamenedzserük például az egyik kisfilmben is főszerepet kapott. 

Mi volt a kreatív koncepció?

„Libri olvasásnépszerűsítő kampányaival, eseményeivel, akcióival az olvasás fontosságára szeretné felhívni a figyelmet, illetve arra, hogy egy könyvnek minden helyzetben és pillanatban lehet örülni. Könyvet kapni öröm, és találni meg talán még nagyobb, hiszen nem számítunk rá. A Libri karácsonyi kampányának segítségével olyanokhoz is eljuthat egy ajándékkönyv, akikhez másképpen nem biztos, hogy eljutott volna" - írják a kampánybejelentőben. 

A könyvek karácsonyi díszcsomagolásán ezek a feliratok olvashatók. További képekért kattintson!

A címek a szándék szerint olyan élményeket idéznek fel, amelyeket egy-egy könyv olvasásakor érzünk. A kampány citylighton, épülethálón, metróban, printben és bannerhirdetésben is fut, a rövid szpotok mellett. Utóbbiból három verzió készült, az alábbi a három történetet sűríti egybe. Szereplői Jakupcsek Gabriella és Beck Zoli mellett a Libri márkamenedzsere, Tamasi Szilvia.

Behind the scenes

A Libri külső könyvszakértői hiteles és ismert emberek, a már említett Jakupcsek Gabriella és Beck Zoli mellett Varró Dániel. Rajtuk kívül a Libri 28 belsős szakértővel is együtt dolgozik, ők a marketingről, az ügyfélszolgálatról, a munkaügyről, az IT részlegről, a beszerzésről, a raktárból és bolti eladóink közül kerültek ki. Szakértői munkájukat – aminek keretében havonta ajánlanak egy-egy könyvet – azért vállalták, mert könyvek között élnek, szeretnek olvasmányélményeikről beszélni, és szeretnék bemutatni kedvenceiket a közönségnek is, ezzel hívva fel a figyelmet az általuk olvasott műre.

A különleges karácsonyi csomagolású könyvekben minden megtaláló egy rövid ajánlót olvashat a szakértők tollából, amiben röviden felvázolják, mi az, ami az adott könyvben számukra a legérdekesebb volt.

A Libri karácsonyi oldalán egy térképet is talál az olvasóközönség, ahol ugyan nem a pontos paraméterekkel, de az elrejtett könyvek lelőhelyeit tüntetik fel szakértőink. A térkép folyamatosan frissül, kiegészülve az „ottfelejtett” könyvekről szóló információval.

A könyvet megtalálók között 3 darab, egyenként 100 000 Ft-os könyvcsomagot sorsol ki a Libri, a megtalálók feladata mindössze annyi, hogy fel kell tölteniük egy képet az általuk megtalált könyvről a saját Facebook- vagy Instagram-oldalukra, #azenajandékom hashtaggel.

A Libri kampányfilmjét egy tehetséges, fiatal magyar filmes csapat, Deák Kristóf operatőr és Hartung Attila rendező készítette el rekordidő, egy nap alatt - írják még.

Alkotók listája

Megbízó: Libri Könyvkereskedelmi Kft.

Marketingigazgató: Sándor Gabriella

Brand manager: Tamasi Szilvia

Pr manager: Jávor Zsófia

Marketing koordinátor: Sima Viktória

Média manager: Szabó-Kenderesi Kata

Média koordinátor: Bárándi Gergő

Art director: Kozlovsky Katalin

UX Design: Sárosi Tamás

Szövegíró: Paál János

Social media: Scherer Anna

Fotó: Gálos Viktor

Videó: Hartung Attila (rendező), Deák Kristóf (operatőr)

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés