hirdetés
hirdetés
hirdetés

Yahoo, Microsoft - prognózisok az esetleges fúzióról

Átformálhatja az internetes piacot, ha a Microsoft felvásárolja a Yahoo-t - írja a Terminál.hu. A vállalat 44,6 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatot tett, a Yahoo pedig hivatalosan nem utasította el a közeledést. A Microsoft célja, hogy egy súlycsoportba kerüljön a Google-lal, amely nagy fölényre tett szert a webes keresők és az ebből befolyt reklámbevételek piacán.
hirdetés
A Yahoo hivatalosan még nem ment bele az ügyletbe, de nem utasította el kategorikusan a Microsoft közeledését. A Terminal.hu szerint kulturálisan nagy az ellenállás a Bill Gates alapította céggel szemben, hiszen a Yahoo mindig is fiatalosabb, lendületesebb imázst mutatott magáról, és ellenszenvvel tekintett a nagy szoftverfejlesztőre.

A prognózisok szerint a két cég közötti megállapodás felgyorsíthatja az internetes piac alakulásának folyamatait: koncentrálódik a tőke és a tudás, aminek egyelőre nem látható következményei lehetnek. Az esélylatolgatás szerint az erősebb konkurencia megszorongathatja a Google-t, ami a piaci résztvevőket még jobb szolgáltatások nyújtására kényszerítheti. De vannak, akik attól tartanak, - írja a terminál.hu - hogy a Microsoft ismét visszaél a tőkéjével, és az online reklámpiac élére vásárolja be magát.

Ha létrejön a Microsoft-Yahoo közötti üzlet, akkor feltehetően elbocsátások várhatók. A Yahoo munkatársai név nélkül nyilatkoztak a médiának, volt aki azt mondta, hogy kiábrándultan várják a jövőt, mások szerint pedig a cég minden megtesz, hogy harcoljon a Microsoft felvásárlási szándéka ellen - végső esetben még arra is sor kerülhet, hogy a Google-höz fordulnak segítségért.
(forrás: Terminal)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés