hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újra lehet bormarketingre pályázni

Az Agrármarketing Centrum (AMC) újra meghirdeti a magyar borok, borászok és borkultúra hazai népszerűsítésére szolgáló projektek támogatását, a pályázóknak 125 millió forint áll rendelkezésükre.

hirdetés

A vissza nem térítendő, utófinanszírozású támogatás mértéke akár 70 százalék is lehet - tájékoztat a kormányzati portálon a szaktárca. A közlés szerint a Vidékfejlesztési Minisztérium háttérintézménye, az AMC - a korábbi tapasztalatokat figyelembe véve - kibővítette a kiírás feltételeit, hogy minél több sikeres kezdeményezést támogathasson.

A forrás segítségével a borászatok helyi, regionális rendezvényeken, fesztiválokon, vásárokon, valamint országos rendezvényeken vehetnek részt, de a kiírás kisebb összegekkel - minimum félmillió, maximum három millió forinttal - támogatja a profilba illeszkedő marketingtevékenységet is. Az AMC korábban 100 millió forintot hirdetett meg ugyanerre a célra. A mostani pályázatokat 2012. március 31-ig lehet benyújtani, a programok megvalósításának határideje 2012. június 30.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Az Önszabályozó Reklám Testület történelminek nevezte a megállapodást.

Csizmadi Péter feladata lesz a nemzetközi kapcsolatok erősítése.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés