hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb mélyponton az Est Média részvényei

Tavaly júliusban még 112 forinton is járt a részvények árfolyama, ma azonban újabb történelmi mélypont született 31 forintos árfolyamon. Oda a Neo FM, a Radiocafé, és nem biztos hogy a Szigetet meg tudják tartani.

hirdetés

A budapesti tőzsdenyitás után fél órával automatikus szünet volt az econet részvényeinek kereskedésében, miután rövid idő alatt 11,4 százalékot zuhant a papírok értéke. Az esés hatására új történelmi mélypont született 31 forintos árfolyamon. Hat perc után a kereskedés újraindult, 10 órákor a papír értéke némi esrősödés után már 33 forint körül mozgott. 35 millió forintos forgalmával az econet az öt legforgalmasabb részvény közé került szerda reggel- adta hírül az Index, a Portfolio nyomán.

Tavaly júliusban még 112 forinton is járt a részvények árfolyama, de a vállalatnak idén le kellett mondania a Neo FM-ről, május elején értékesítette a Radiocafét és az sem biztos, hogy a Szigetet meg tudja tartani. Ráadásul jelenleg egyetlen 5% feletti tulajdonos sincs a cégben, a befektetők kiváncsian várják, hogy megjelenik-e majd újabb nagyobb szereplő.

A részvényesi nyomás hatására a vállalatnál jelenleg szervezeti átalakítások zajlanak, melyek az eredményesség növelését célozzák. Erre szükség is van, hiszen a tavalyi évben a társaság a Sziget teljes körű konszolidációja ellenére mintegy 1 milliárd forintos nettó veszteségről adott számot.

(forrás: Index, Portfolio.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés