hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új vezetők és saját ügynökség az Origónál

Szeptemberben átalakult az Origo szervezeti felépítése és gazdálkodási stratégiája, a cég jövőre a legnagyobb hat médiacég közé szeretne kerülni. Az Origo új munkatársakat is kapott: Ablonczy Ákos lapigazgató, Andrási Katalin pedig a belső ügynökség kreatívigazgatója lett.
hirdetés

A vállalatcsoport középtávú stratégiai céljai között szerepel, hogy túllépje az online kereteket, és 2009-re Magyarország első hat médiacége között álljon, ennek érdekében újították meg az Origo szervezeti felépítését és gazdálkodási stratégiáját. Fischer András vezérigazgató az átszervezésektől hatékonyabb működést és a médiapiaci kihívásoknak való eredményesebb megfelelést vár.

A korábbi divíziók – webes szolgáltatások, portál - helyett üzleti felelősséggel bíró üzletágak és funkcionális részlegek jönnek létre, mint a szerkesztőség, a sales vagy az informatika.

Az új szervezeti felépítésben hét vezető tartozik közvetlenül a vezérigazgató irányítása alá. Markót Imre, az Origo portál korábbi lapigazgatója lett az egyik üzletág igazgató, és hasonló pozíciót kapott Koltai Péter korábbi multimédia tartalmak igazgató, Gyertyánfy Miklós pedig stratégiai és üzletfejlesztési igazgatóként dolgozik a vállalatnál. Somogyi Péter Pál médiaértékesítési igazgató, Weyer Balázs igazgató-főszerkesztő és Cseke Zoltán pénzügyi igazgató pozíciója és feladatköre változatlan. A szeptember elsejei szervezeti változás létrehozott egy operatív igazgatóságot, melynek vezetőjét később mutatják be.

Az Origo lapigazgatója Ablonczy Ákos lett, aki korábban az InfoRádió kereskedelmi és marketingigazgatójaként tevékenykedett, a Hamu és Gyémánt Kiadó lapigazgatója és a Klubrádió kereskedelmi és marketingigazgatója volt.

A portál korábbi felelős szerkesztőjét, Krich Balázst tartalomtechnológiai lapigazgatónak nevezték ki, és account directori kinevezést kapott Papp Bernadett az Origo belső online reklámügynökségénél, az Adstudiónál. A szakember egy hosszabb londoni szakmai kitérő előtt az Intercom senior marketingmenedzsere, valamint a McCann Erickson Budapest senior account menedzsere volt. Az ügynökségként működő üzletág kreatívigazgatója Andrási Katalin lett, ő korábban a McCann senior directora, előtte pedig a Bates, Saatchi & Saatchi Budapest senior art directora, illetve a Partners & J. Walter Thompson Budapest art directora volt.

Mint arról beszámoltunk, Nádori Péter az Origo vezető szerkesztőjeként tért vissza, hiszen az 1998-as induláskor ő volt a portál alapító főszerkesztője. A szakember 2001-ig volt a portál munkatársa, az azóta eltelt időszakban előbb a Hvg.hu főszerkesztője volt, majd kommunikációs tanácsadóként dolgozott. Nádori Péterrel a Kreatív szeptemberi számában olvashatnak interjút.

Az Origo várhatóan szeptember végén véleményportált indít, amelynek neve egyelőre nem nyilvános. Weyer Balázs mindössze annyit mondott, hogy jelenleg egy meglévő domain tulajdonosával tárgyalnak. Információink szerint az új oldalhoz több Indexes újságírót is elcsábítottak.
 

A hat vezető:

- Markót Imre üzletág igazgató (Origo és egyéb szerkesztett tartalmak, a local, a search, a sales, a freemail, valamint listings termékek, Origo és Freemail brandek)

- Koltai Péter üzletág igazgató (Iwiw, social network termékek, mobiltermékek, e-commerce, audiovizuális szolgáltatások és termékek, Iwiw és Videa brandek sorsa)

- Gyertyánfy Miklós stratégiai és üzletfejlesztési igazgató (a vállalat termék életciklusainak nyomon követése, külföldi benchmarkok elemzése, piaci monitoring, új fejlesztések elindítása, együttműködések kialakítása, akvizíciók stratégiai, tartalmi és üzleti menedzselése)

- Somogyi Péter Pál médiaértékesítési igazgató

- Weyer Balázs igazgató-főszerkesztő

- Cseke Zoltán pénzügyi igazgató

(Az Origo operatív vezetőjét még keresi a cég)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés