hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új tulajdonos a 444 mögött

Május elején tulajdonrészt vásárolt a 444-et kiadó Magyar Jeti Zrt.-ben egy amerikai befektetési alap, a Digital News Ventures – erősítette meg Kardos Gábor tulajdonos-vezérigazgató a Kreatív értesülését. 

hirdetés

A most befektetett összeg százmilliós nagyságrendű, ezért 20 százalék alatti részesedést kaptak. Kardos Gábor szerint az együttműködés további lépéseit is tervezik. Ez az összeg jelentős befektetésnek számít, mivel a vezérigazgató elmondása szerint az alapítástól rendelkezésre álló saját- és hitelből származó forrásokat így nem kell teljes egészében igénybe venniük, a mostani befektetési összeg pedig meg fogja közelíteni az eddig ténylegesen felhasznált tőke mennyiségét. A 444 megerősödésének finanszírozása ezzel - Kardos szerint - még biztonságosabbá vált.

Az 1996-ban alapított Media Development Investment Fund (MDIF) alá tartozó Digital News Ventures elsősorban előremutató, de egyelőre kevésbé ismert médiapiaci vállalkozások és startupok befektetőjeként ismert világszerte. Befektetéseik vannak Indonéziában, Oroszországban, Malájziában, Indiában, Brazíliában és az Egyesült Államokban is. Az MDIF támogatói és befektetői között megtalálható a Foundation for Democracy and Media, a Calvert Social Investment Foundation, az Omidyar, a Soros György-féle Open Society Foundation, az Oxfam, valamint a Svéd és a Svájci Nemzetközi Fejlesztési és Együttműködési Ügynökség is. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

Egy 33 éves belga fotós Balkánon, Skandináviában és Közép-Ázsiában készült havas képei nyerték az idei versenyt.

Magyar éttermeinek átalakítására készül a cég: év végére öt hazai étterembe jön "a jövő élménye".

Az imázsfilmmel, Facebook-alkalmazással és microsite-tal most először a lakossághoz szólnak.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Meghosszabbított nevezési határidő: április 21.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek