hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új tulajdonos a 444 mögött

Május elején tulajdonrészt vásárolt a 444-et kiadó Magyar Jeti Zrt.-ben egy amerikai befektetési alap, a Digital News Ventures – erősítette meg Kardos Gábor tulajdonos-vezérigazgató a Kreatív értesülését. 

hirdetés

A most befektetett összeg százmilliós nagyságrendű, ezért 20 százalék alatti részesedést kaptak. Kardos Gábor szerint az együttműködés további lépéseit is tervezik. Ez az összeg jelentős befektetésnek számít, mivel a vezérigazgató elmondása szerint az alapítástól rendelkezésre álló saját- és hitelből származó forrásokat így nem kell teljes egészében igénybe venniük, a mostani befektetési összeg pedig meg fogja közelíteni az eddig ténylegesen felhasznált tőke mennyiségét. A 444 megerősödésének finanszírozása ezzel - Kardos szerint - még biztonságosabbá vált.

Az 1996-ban alapított Media Development Investment Fund (MDIF) alá tartozó Digital News Ventures elsősorban előremutató, de egyelőre kevésbé ismert médiapiaci vállalkozások és startupok befektetőjeként ismert világszerte. Befektetéseik vannak Indonéziában, Oroszországban, Malájziában, Indiában, Brazíliában és az Egyesült Államokban is. Az MDIF támogatói és befektetői között megtalálható a Foundation for Democracy and Media, a Calvert Social Investment Foundation, az Omidyar, a Soros György-féle Open Society Foundation, az Oxfam, valamint a Svéd és a Svájci Nemzetközi Fejlesztési és Együttműködési Ügynökség is. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

Egyben a printben áttérnek a tabloidméretre. 

Az UNICEO több mint 20 országból vár szakembereket.

A portfólióba tartozó Petőfi és a Sláger is jócskán tudta növelni hallgatóinak számát.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.