hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új portálok az Adaptive portfóliójában

Márciustól a Heti Válasz és a Klubrádió online értékesítési képviseletét is az Adaptive Media Sales House látja el.
hirdetés

Az Adaptive Media Sales House tovább bővítette portfólióját a Heti Válasz és a Klubrádió felületeivel. A két portál ügynökségi értékesítését márciustól látja el a cég.

„Ezek a minőségi oldalak is jól kapcsolódnak az Adaptive ügyfeleinek magas elvárásaihoz. Bár mérföldkőként elértük a havi egymillió egyedi látogatót a Hír csomagunkkal, azonban további oldalakkal tárgyalunk az együttműködés lehetőségeiről.” - mondta Sopov István, az Adaptive ügyvezető igazgatója.

Az Adaptive Media olyan prémium oldalak értékesítését fűzte egybe, mint a januárban csatlakozott Nol.hu, a Tv2.hu, a Piacésprofit.hu, 168óra.hu, Hírek.com, valamint a Ma.hu.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

hirdetés
hirdetés