hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tovább terjeszkedik a lengyel piacon a Central

A Central Csoport megállapodott az Advent International befektetői csoporttal Lengyelország egyik legnagyobb, oktatási szolgáltatásokat nyújtó cége, a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. („WSiP”) megvásárlásáról.

hirdetés

A WSiP a lengyel oktatási rendszer 70 éves múlttal rendelkező szereplője. A társaságot az Advent International 2010. februárban vásárolta meg, és ezt követően jelentős üzletfejlesztésen ment keresztül. Az eredetileg nyomtatott tankönyveket gyártó társaság az elmúlt évek során digitális oktatási anyagokat és megoldásokat - többek között önképző tananyagokat, oktatói segédanyagokat, digitális szolgáltatásokat is - kínáló céggé alakult. Jelenleg mind az iskolai rendszerű, mind a hagyományos iskolarendszeren kívüli oktatás terén is átfogó szolgáltatásokat kínál. Az oktatási rendszer minden szintjén jelen van a 3-18 év közötti fiatalok számára szóló termékeivel és szakképzési anyagaival - olvasható a Central által kiküldött sajtóanyagban.

A Central Médiacsoport az elmúlt években hangsúlyosan fektetett be a könyvkiadásba is, ennek eredményeként jelenleg mintegy 600 különféle könyvet ad ki Magyarországon.

Varga Zoltán, a Central vezére az akvizíció kapcsán elmondta, hogy „maximálisan elkötelezettek" a közép-kelet-európai régió fejlődése mellett, és szerinte a két vállalat sokat tanulhat majd egymástól. A kiadó megvásárlása a tavaly ősszel bejelentett külföldi, főként közép-kelet-európai terjeszkedés elemeként valósult meg.

A tranzakciót a lengyel versenyhatóságnak (UOKiK) még jóvá kell hagynia.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés