hirdetés
hirdetés
hirdetés

Termékeny lett a Nézőpont új neve

Az üzleti tevékenység és a politikai elemzői munka miatt a Nézőpont Intézet Zrt. nevet változtatott. A továbbiakban Bonum Semen, azaz „Jó Mag” névre keresztelt cégcsoportba a Nézőpont Elemzőintézet, a Médianéző, a Mediameter és a Kutatópont tartozik. A vállalatcsoporthoz időközben Bognár Gergely személyében új kommunikációs vezető érkezett.

hirdetés

Bonum Semen néven folytatja a továbbiakban a Nézőpont Intézet Zrt. – adta hírül a cégcsoport. Mint a Kreatív Online megtudta, a tavaly év végén felmerülő átnevezéssel a cégcsoport célja, hogy elválasszák az üzleti tevékenységet a politikai elemzői munkától, így a Nézőpont nevet a továbbiakban csak a Nézőpont Elemzőintézet viszi tovább, a többi cég neve (Médianéző, Mediameter, Kutatópont) és tevékenysége változatlan marad. A Bonum Semen az egész cégcsoport neve lesz.

A cég újonnan kinevezett kommunikációs vezetője, Bognár Gergely, a Kreatív Online kérdésére elmondta, hogy a cégcsoport új logója, valamint a latin kifejezés lefordítása, vagyis „jó mag” fogja az esetleges „áthallásokat” megszüntetni (a semen ugyanis latinul és angolul egyben ondót is jelent).

Bognár Gergely a Comprad Kommunikációs Ügynökségtől érkezett a Bonum Semenhez, kinevezése január 2-től szól. A szakembert kétkörös interjú során választották ki a feladatra. Főbb feladata a komplex márkastratégia kialakítása lesz. A komplex márkastratégia – mint Bognár elmondta - döntően pr-irányultságú lesz, amelyben azonban helyet kap a marketing- és marketingkommunikációs eszköztár is. „A főbb célok a márkák világos pozícionálása, a szakértői imázs fejlesztése, és a sajtókapcsolatok építése, ápolása” – nyilatkozta.

A szakember a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán (BKF) diplomázott kommunikáció és üzleti kommunikáció szakon, majd a pr-szakértő szakirányú továbbképzést is elvégezte. Főiskolai évei alatt egyebek mellett a Heti Válasz számára írt. A Comprad Kommunikációs Ügynökséghez 2007-ben került gyakornokként, majd pr-asszisztensi, pr-tanácsadói és projektvezető pr-tanácsadói munkakörben dolgozott. 2010-től a PR Herald kommunikációs szakfolyóirat főmunkatársa, 2011-től kommunikációszakmai főszerkesztő-helyettese, 2010-től pedig a BKF meghívott vendégelőadója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés