hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tagok léptek ki az MKRSZ-ből az Epamedia miatt

Három médiacég lépett ki a Magyar Közterületi Reklámszövetségből (MKRSZ). A döntést azzal indokolták, hogy a szövetségben az Epamedia elsősorban a saját érdekeit tartja szem előtt.
hirdetés

Az Europlakát, az A-Plakát (korábban Avenir Budapest) és a Pannon Plakát csütörtökön bejelentette, hogy kilép az MKRSZ-ből.

A döntés hátteréről Boda János, az Europlakát ügyvezetője elmondta, szerintük „a szövetség égisze alatt az osztrák kézben levő médiacsoport, az Epamedia saját érdekeit próbálja elsősorban hangsúlyozni”.  (A témával a későbbiekben részletesen is foglalkozik a Kreatív Online.)

Az MKRSZ korábbi ügyvezető elnöke úgy értékeli, hogy a kedvezőtlen trend 2007-ben indult, amikor az Epamedia a Multireklám cég megvételével domináns szerephez jutott a magyar piacon.

Az említett cégcsoport – saját honlapja szerint – az óriáslakát piac 49 százalékát, a citylight piacnak pedig 57 százalékát birtokolja.

Az Epamedia piaci túlsúlya ellen 2007 novemberében hat óriásplakát cég szövetséget kötött. Akkor az Europlakát, az EuroAWK, a Pont Reklám, az ESMA-QIB, az Avenir és a Mahir City Poster a megrendelők jobb kiszolgálása és a hatékonyabb működés érdekében kötött stratégiai szövetséget.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés