hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tagok léptek ki az MKRSZ-ből az Epamedia miatt

Három médiacég lépett ki a Magyar Közterületi Reklámszövetségből (MKRSZ). A döntést azzal indokolták, hogy a szövetségben az Epamedia elsősorban a saját érdekeit tartja szem előtt.
hirdetés

Az Europlakát, az A-Plakát (korábban Avenir Budapest) és a Pannon Plakát csütörtökön bejelentette, hogy kilép az MKRSZ-ből.

A döntés hátteréről Boda János, az Europlakát ügyvezetője elmondta, szerintük „a szövetség égisze alatt az osztrák kézben levő médiacsoport, az Epamedia saját érdekeit próbálja elsősorban hangsúlyozni”.  (A témával a későbbiekben részletesen is foglalkozik a Kreatív Online.)

Az MKRSZ korábbi ügyvezető elnöke úgy értékeli, hogy a kedvezőtlen trend 2007-ben indult, amikor az Epamedia a Multireklám cég megvételével domináns szerephez jutott a magyar piacon.

Az említett cégcsoport – saját honlapja szerint – az óriáslakát piac 49 százalékát, a citylight piacnak pedig 57 százalékát birtokolja.

Az Epamedia piaci túlsúlya ellen 2007 novemberében hat óriásplakát cég szövetséget kötött. Akkor az Europlakát, az EuroAWK, a Pont Reklám, az ESMA-QIB, az Avenir és a Mahir City Poster a megrendelők jobb kiszolgálása és a hatékonyabb működés érdekében kötött stratégiai szövetséget.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

„Gondolj a maszkra úgy, mint az arc bikinijére" – hirdetik, óriásplakáton, hajók oldalán, tűzfalon, és aszfaltra stencilezve is.

A Facebookon jelentették be a csapat névsorát.

A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány.

A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Star Networkkel és a 4KIDS Meseportállal szemben. 

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés