hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sziget - nem kér pénzt az államtól

Az Index arról ír, hogy a gazdasági megszorítások miatt nem kér állami támogatást idén a Sziget. A Kreatív Online-nak Durgó Lajos marketingvezető elmondta: ennek ellenére a fesztivál népszerűsítésére többet költenek majd, mint tavaly.
hirdetés
A Sziget szervezői a gazdasági megszorításokkal magarázzák azt, hogy idén nem kérnek állami támogatást. Marinka Csaba, a Sziget kommunikációs vezetője az Indexnek azt mondta, hogy költségeik növekedése ellenére a támogatás nem nőtt az utóbbi években, ezért is döntöttek úgy, hogy inkább függetlenek lesznek az állami kasszától. Az elmúlt két évben százmillió forintot kaptak az államtól. A szervezők azt remélik, hogy a hiányzó támogatás összegét a fokozottabb jegyeladásból pótolják.

Az állami támogatás négy százalékát jelentette eddig a fesztivál költségvetésének, idén százalékban kifejezve még kevesebb lenne. Marinka Csaba az Index-nek elmondta: a támogatást mindig a közszolgálati programjaira fordították, olyan nem profitorientált eseményekre, mint például a komolyzenei koncertek, a civil programok vagy a színházi előadások.

A tavalyi 2,25 milliárdos összköltségvetést idén még összesen 400 millióval megnövelik, és többet költenek majd reklámkampányra is. Durgó Lajos elmondta: reklámtender idén sem lesz, a hirdetéseket most is az Edison készíti majd. A koncepcióról egyelőre annyit tudni, hogy a kétszakaszos aktivitás első felében a 2005-ös és 2006-os stratégiát követik, és bemutató-jellegű szpotok futnak majd a fesztivál megismertetésére. A kampány második felében humoros, szórakoztató-jellegű reklámok is lesznek, amely egyébként a Sziget korai kommunikációját jellemezte.

A médiaügyeket idén is házon belül gondozzák majd.
(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés