hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sziget - nem kér pénzt az államtól

Az Index arról ír, hogy a gazdasági megszorítások miatt nem kér állami támogatást idén a Sziget. A Kreatív Online-nak Durgó Lajos marketingvezető elmondta: ennek ellenére a fesztivál népszerűsítésére többet költenek majd, mint tavaly.
hirdetés
A Sziget szervezői a gazdasági megszorításokkal magarázzák azt, hogy idén nem kérnek állami támogatást. Marinka Csaba, a Sziget kommunikációs vezetője az Indexnek azt mondta, hogy költségeik növekedése ellenére a támogatás nem nőtt az utóbbi években, ezért is döntöttek úgy, hogy inkább függetlenek lesznek az állami kasszától. Az elmúlt két évben százmillió forintot kaptak az államtól. A szervezők azt remélik, hogy a hiányzó támogatás összegét a fokozottabb jegyeladásból pótolják.

Az állami támogatás négy százalékát jelentette eddig a fesztivál költségvetésének, idén százalékban kifejezve még kevesebb lenne. Marinka Csaba az Index-nek elmondta: a támogatást mindig a közszolgálati programjaira fordították, olyan nem profitorientált eseményekre, mint például a komolyzenei koncertek, a civil programok vagy a színházi előadások.

A tavalyi 2,25 milliárdos összköltségvetést idén még összesen 400 millióval megnövelik, és többet költenek majd reklámkampányra is. Durgó Lajos elmondta: reklámtender idén sem lesz, a hirdetéseket most is az Edison készíti majd. A koncepcióról egyelőre annyit tudni, hogy a kétszakaszos aktivitás első felében a 2005-ös és 2006-os stratégiát követik, és bemutató-jellegű szpotok futnak majd a fesztivál megismertetésére. A kampány második felében humoros, szórakoztató-jellegű reklámok is lesznek, amely egyébként a Sziget korai kommunikációját jellemezte.

A médiaügyeket idén is házon belül gondozzák majd.
(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés