hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sziget - nem kér pénzt az államtól

Az Index arról ír, hogy a gazdasági megszorítások miatt nem kér állami támogatást idén a Sziget. A Kreatív Online-nak Durgó Lajos marketingvezető elmondta: ennek ellenére a fesztivál népszerűsítésére többet költenek majd, mint tavaly.
hirdetés
A Sziget szervezői a gazdasági megszorításokkal magarázzák azt, hogy idén nem kérnek állami támogatást. Marinka Csaba, a Sziget kommunikációs vezetője az Indexnek azt mondta, hogy költségeik növekedése ellenére a támogatás nem nőtt az utóbbi években, ezért is döntöttek úgy, hogy inkább függetlenek lesznek az állami kasszától. Az elmúlt két évben százmillió forintot kaptak az államtól. A szervezők azt remélik, hogy a hiányzó támogatás összegét a fokozottabb jegyeladásból pótolják.

Az állami támogatás négy százalékát jelentette eddig a fesztivál költségvetésének, idén százalékban kifejezve még kevesebb lenne. Marinka Csaba az Index-nek elmondta: a támogatást mindig a közszolgálati programjaira fordították, olyan nem profitorientált eseményekre, mint például a komolyzenei koncertek, a civil programok vagy a színházi előadások.

A tavalyi 2,25 milliárdos összköltségvetést idén még összesen 400 millióval megnövelik, és többet költenek majd reklámkampányra is. Durgó Lajos elmondta: reklámtender idén sem lesz, a hirdetéseket most is az Edison készíti majd. A koncepcióról egyelőre annyit tudni, hogy a kétszakaszos aktivitás első felében a 2005-ös és 2006-os stratégiát követik, és bemutató-jellegű szpotok futnak majd a fesztivál megismertetésére. A kampány második felében humoros, szórakoztató-jellegű reklámok is lesznek, amely egyébként a Sziget korai kommunikációját jellemezte.

A médiaügyeket idén is házon belül gondozzák majd.
(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés