hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sziget - nem kér pénzt az államtól

Az Index arról ír, hogy a gazdasági megszorítások miatt nem kér állami támogatást idén a Sziget. A Kreatív Online-nak Durgó Lajos marketingvezető elmondta: ennek ellenére a fesztivál népszerűsítésére többet költenek majd, mint tavaly.
hirdetés
A Sziget szervezői a gazdasági megszorításokkal magarázzák azt, hogy idén nem kérnek állami támogatást. Marinka Csaba, a Sziget kommunikációs vezetője az Indexnek azt mondta, hogy költségeik növekedése ellenére a támogatás nem nőtt az utóbbi években, ezért is döntöttek úgy, hogy inkább függetlenek lesznek az állami kasszától. Az elmúlt két évben százmillió forintot kaptak az államtól. A szervezők azt remélik, hogy a hiányzó támogatás összegét a fokozottabb jegyeladásból pótolják.

Az állami támogatás négy százalékát jelentette eddig a fesztivál költségvetésének, idén százalékban kifejezve még kevesebb lenne. Marinka Csaba az Index-nek elmondta: a támogatást mindig a közszolgálati programjaira fordították, olyan nem profitorientált eseményekre, mint például a komolyzenei koncertek, a civil programok vagy a színházi előadások.

A tavalyi 2,25 milliárdos összköltségvetést idén még összesen 400 millióval megnövelik, és többet költenek majd reklámkampányra is. Durgó Lajos elmondta: reklámtender idén sem lesz, a hirdetéseket most is az Edison készíti majd. A koncepcióról egyelőre annyit tudni, hogy a kétszakaszos aktivitás első felében a 2005-ös és 2006-os stratégiát követik, és bemutató-jellegű szpotok futnak majd a fesztivál megismertetésére. A kampány második felében humoros, szórakoztató-jellegű reklámok is lesznek, amely egyébként a Sziget korai kommunikációját jellemezte.

A médiaügyeket idén is házon belül gondozzák majd.
(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés