hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sziget - közönségkampány a Voltnak

„Mi vagyunk a Volt” szlogennel indít kampányt a Volt Fesztivál népszerűsítésére a Sziget Szervezőiroda. A kampány arra buzdítja a fesztivállátogatókat, hogy küldjenek be portrét vagy videófelvételt magukról, melyek a fesztivál idei reklámfelületein jelennek majd meg.
hirdetés
A fesztiválközönségtől kapott fotókkal és videókkal kívánja hirdetni a Volt Fesztivált a Sziget Szervezőiroda. A kampány koncepciójának hátterét az adja, hogy a szervezők 2007-ben készítettek egy felmérést, melyből az derült ki, hogy a vendégek szerint a Volt vonzereje jelentős részben a közönség színes összetételének köszönhető, emellett az elsődleges célcsoportnak tekinthető 16-30 éves korosztályon túl nagy számban vesznek részt idősebbek és családok is a fesztiválon.

A szervezők ezt a széles és színes látogatói kört szeretnék bemutatni és egyben felhasználni a „Mi vagyunk a Volt!” nevű kampányban.

A kampány arra buzdítja a fesztivál vendégeit, küldjenek be fotót magukról, melyek a Volt print- és outdoor reklámfelületein, valamint a Volt oldalán lesznek láthatóak.

A portrék mellett rövid, 10-30 másodperc terjedelmű videóüzeneteket is várnak a potenciális résztvevőkről, amelyekben az Európa bármely pontjáról érkező fesztiválozók magukat mutathatják be. A kisfilmek az interneten, illetve a legjobbak a fesztivál tévészpotjában lesznek láthatók.

A hirdetéseken megjelenő „civilek” között helyet foglalnak majd a Volt „törzsvendégei” is: az első bemutató anyagokon például a műsorvezető Till Attila, valamint Pachmann Péter és családja szerepel, de látható majd a kreatívokon a Republic of Art kreatívigazgatója, Fabricius Gábor és Fiala János, a Pont FM műsorvezetője is.

Mint arról már beszámoltunk az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója (EFOTT) is nemrég alakította ki új kampánystratégiáját, melynek központi eleme a „legrégebbi fesztivál” üzenete. A „Csak szabadon...” szlogennel március közepén induló kampányban a hagyományos eszközök mellett új csatornákat is bevetnek a fiatalok elérésére. Lesz gerilla- és víruskampány, valamint az EFOTT szintén meghirdet egy, a kampányhoz kapcsolódó amatőr reklámfilm- és fotópályázatot is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A sokat gúnyolt, 100 millió fontos Get ready for Brexit után itt a következő reklám, ami arról szól, hogy minden remek lesz.

A Dove a rabszolgaság eltörlésének ünnepnapja előtt indított nyári kampányt.

Az Instán megosztott üzenetek lényege, hogy a sebességkorlátozásokat nem véletlenül hozzák meg a nyári karbantartások idején.

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés