hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sziget - közönségkampány a Voltnak

„Mi vagyunk a Volt” szlogennel indít kampányt a Volt Fesztivál népszerűsítésére a Sziget Szervezőiroda. A kampány arra buzdítja a fesztivállátogatókat, hogy küldjenek be portrét vagy videófelvételt magukról, melyek a fesztivál idei reklámfelületein jelennek majd meg.
hirdetés
A fesztiválközönségtől kapott fotókkal és videókkal kívánja hirdetni a Volt Fesztivált a Sziget Szervezőiroda. A kampány koncepciójának hátterét az adja, hogy a szervezők 2007-ben készítettek egy felmérést, melyből az derült ki, hogy a vendégek szerint a Volt vonzereje jelentős részben a közönség színes összetételének köszönhető, emellett az elsődleges célcsoportnak tekinthető 16-30 éves korosztályon túl nagy számban vesznek részt idősebbek és családok is a fesztiválon.

A szervezők ezt a széles és színes látogatói kört szeretnék bemutatni és egyben felhasználni a „Mi vagyunk a Volt!” nevű kampányban.

A kampány arra buzdítja a fesztivál vendégeit, küldjenek be fotót magukról, melyek a Volt print- és outdoor reklámfelületein, valamint a Volt oldalán lesznek láthatóak.

A portrék mellett rövid, 10-30 másodperc terjedelmű videóüzeneteket is várnak a potenciális résztvevőkről, amelyekben az Európa bármely pontjáról érkező fesztiválozók magukat mutathatják be. A kisfilmek az interneten, illetve a legjobbak a fesztivál tévészpotjában lesznek láthatók.

A hirdetéseken megjelenő „civilek” között helyet foglalnak majd a Volt „törzsvendégei” is: az első bemutató anyagokon például a műsorvezető Till Attila, valamint Pachmann Péter és családja szerepel, de látható majd a kreatívokon a Republic of Art kreatívigazgatója, Fabricius Gábor és Fiala János, a Pont FM műsorvezetője is.

Mint arról már beszámoltunk az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója (EFOTT) is nemrég alakította ki új kampánystratégiáját, melynek központi eleme a „legrégebbi fesztivál” üzenete. A „Csak szabadon...” szlogennel március közepén induló kampányban a hagyományos eszközök mellett új csatornákat is bevetnek a fiatalok elérésére. Lesz gerilla- és víruskampány, valamint az EFOTT szintén meghirdet egy, a kampányhoz kapcsolódó amatőr reklámfilm- és fotópályázatot is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szép nagy kötött Lidl-logó virít rajta sárgán.

A hírportál arról ír, hogy a részvényeket egyszerűen lehívták, mivel az Indexet működtető Magyar Fejlődésért Alapítvány jelentős összeggel tartozott az Indamedia-csoportnak.

Médiatervezéssel és -vásárlással bízta meg a fagyasztott ételeket árusító Aviko a Cafét.

A Diageo 2030-ig egyebek mellett el szeretné érni a zéró szén-dioxid kibocsátást is.

A kampánnyal arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a gyerekek számára nem a szüleik neme fontos, hanem az, hogy szeressék egymást. Rendhagyó kampánybejelentő. 

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés