hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sziget - közönségkampány a Voltnak

„Mi vagyunk a Volt” szlogennel indít kampányt a Volt Fesztivál népszerűsítésére a Sziget Szervezőiroda. A kampány arra buzdítja a fesztivállátogatókat, hogy küldjenek be portrét vagy videófelvételt magukról, melyek a fesztivál idei reklámfelületein jelennek majd meg.
hirdetés
A fesztiválközönségtől kapott fotókkal és videókkal kívánja hirdetni a Volt Fesztivált a Sziget Szervezőiroda. A kampány koncepciójának hátterét az adja, hogy a szervezők 2007-ben készítettek egy felmérést, melyből az derült ki, hogy a vendégek szerint a Volt vonzereje jelentős részben a közönség színes összetételének köszönhető, emellett az elsődleges célcsoportnak tekinthető 16-30 éves korosztályon túl nagy számban vesznek részt idősebbek és családok is a fesztiválon.

A szervezők ezt a széles és színes látogatói kört szeretnék bemutatni és egyben felhasználni a „Mi vagyunk a Volt!” nevű kampányban.

A kampány arra buzdítja a fesztivál vendégeit, küldjenek be fotót magukról, melyek a Volt print- és outdoor reklámfelületein, valamint a Volt oldalán lesznek láthatóak.

A portrék mellett rövid, 10-30 másodperc terjedelmű videóüzeneteket is várnak a potenciális résztvevőkről, amelyekben az Európa bármely pontjáról érkező fesztiválozók magukat mutathatják be. A kisfilmek az interneten, illetve a legjobbak a fesztivál tévészpotjában lesznek láthatók.

A hirdetéseken megjelenő „civilek” között helyet foglalnak majd a Volt „törzsvendégei” is: az első bemutató anyagokon például a műsorvezető Till Attila, valamint Pachmann Péter és családja szerepel, de látható majd a kreatívokon a Republic of Art kreatívigazgatója, Fabricius Gábor és Fiala János, a Pont FM műsorvezetője is.

Mint arról már beszámoltunk az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója (EFOTT) is nemrég alakította ki új kampánystratégiáját, melynek központi eleme a „legrégebbi fesztivál” üzenete. A „Csak szabadon...” szlogennel március közepén induló kampányban a hagyományos eszközök mellett új csatornákat is bevetnek a fiatalok elérésére. Lesz gerilla- és víruskampány, valamint az EFOTT szintén meghirdet egy, a kampányhoz kapcsolódó amatőr reklámfilm- és fotópályázatot is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés