Százmilliós tender a Hungarofestnél
Százötmillió forintért írt ki tendert média-, kreatív- és pr-ügynökségi munkákra a Hungarofest.
Kreatív-, médiavásárlási és pr-feladatokra, valamint a kapcsolódó ügynökségi szolgáltatásoknak ellátására írt ki gyorsított tárgyalásos tendert a Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező Nonprofit Kft. - derül ki a Tenders Electronic Daily értesítőjéből. A szerződés 2012 augusztusától 2013 októberéig tart.
A tender becsült értéke százöt millió forint és többek között médiavásárlást és tervezést, kreatív munkákat, webfejlesztést és pr-munkákat is tartalmaz. A kiírásban megjegyzik, hogy a keretösszeg a feladatoktól függően időközben akár 90 százalékkal is változhat felfelé. Az ajánlattételi határidő június 26-a, a kiválasztott ügynökségeket a Hungarofest július 3-án szólítja fel második ajánlattételre.
A Hungarofest tavaly több témakörben is hirdetett hasonló tendert. A bruttó 550 millió forint értékű médiamegbízást végül a Bell and Partners nyerte, a pr-munkák elvégését pedig a Young and Partersre bízták. A bruttó 120 millió forint értékű kreatívfeladatokat a Plot Point végezte.